2017-05-12

Pirelli sponsorem hokeja

 

Po sponsorowaniu Mistrzostw Świata FIS w Narciarstwie Alpejskim, Pirelli jest gotowe na kolejną rundę sportów zimowych. Włoska firma oponiarska będzie oficjalnym sponsorem IIHF Mistrzostw Świata w Hokeju na Lodzie, które odbędą się w dniach 5-21 maja w Kolonii i Paryżu. Umowa sponsorska Pirelli dotycząca hokejowych rozgrywek zostanie również przedłużona na najbliższe cztery lata aż do 2021 r.

Dzięki tej umowie, Pirelli podkreśla swoją rolę jako wiodącego gracza w warunkach zimowych: zarówno w odniesieniu do sportu, jak i na codziennych drogach, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii na śnieg i na lód.

Tylko w europejskim sektorze premium i prestiż, jeden samochód na cztery korzysta z opon zimowych Pirelli. Nie dziwi więc, że liczba homologacji opon zimowych tej marki jest obecnie na rekordowym poziomie 650. W celu wdrożenia strategii „perfect fit” dla opon zimowych - w ramach której każdy samochód i kierowca korzystają ze specjalnych opon zaprojektowanych do spełnienia konkretnych potrzeb - firma stworzyła wielofunkcyjną grupę roboczą łączącą know-how swoich inżynierów badawczych z Mediolanu z doświadczeniem z obiektów w Niemczech. Produkty zimowe są następnie testowane w specjalnych bazach zimowych w północnej Europie, takich jak Ivalo w Finlandii czy Alvsbyn w Szwecji.

Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie łączą portfel sponsorski sportów zimowych Pirelli we Włoszech i Szwajcarii, kluczowych rynkach dla opon zimowych Pirelli. W 2017 r. koncern pozostaje partnerem FISI (Włoskiej Federacji Sportów Zimowych), a słynne logo firmy będzie towarzyszyć sportowcom podczas nadchodzącego sezonu mistrzostw świata.

Producent opon wspiera również Swiss-Ski (Szwajcarską Federację Narciarską) już po raz siódmy z rzędu. Zaangażowanie Pirelli obok FIS, w czołowe dyscypliny sportu i media, będzie kontynuowane podczas mistrzostw, które odbędą się w Are, w Szwecji (w 2019 r.) i w Cortinie we Włoszech (w 2021 r.): oba te miejsca będą wyróżniać się czerwienią i żółcią, kolorami charakterystycznymi dla marki, jak miało to miejsce w St. Moritz w tym roku.

(ik)

Źródło: PR Kwadrat,

fot. http://www.pzero.com

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń