W BRANŻY: Marka zobowiązuje

Dwa oddziały Service-Gum z Częstochowy dołączyły do BestDrive

 

- Przystępując do sieci BestDrive stałem się partnerem znanego na świecie koncernu Continental. Mam ułatwiony dostęp do wysokiej jakości produktów i nowoczesnych technologii - mówi Wojciech Koniecki, właściciel dwóch oddziałów częstochowskiej firmy Service-Gum, które od 2016 roku działają pod szyldem BestDrive. - Otrzymałem także sprawdzone wzorce skutecznego funkcjonowania serwisów. Nie bez znaczenia są dobre ceny zaopatrzeniowe i praktyczne wsparcie marketingowe.

Do prężnie działających częstochowskich serwisów, obsługujących klientów w nowocześnie zaprojektowanych i tak samo wyposażonych obiektach co rusz przybywali wysłannicy największych producentów opon, prezentując idee, aby to ich szyldy zainstalować na dwóch budynkach. Jednak wiele wody upłynęło w miejscowej rzece zanim taka strategiczna decyzja zapadła! Wybór koncernu Continental nie był przypadkowy.

- Z Continental Opony Polska współpracuję równo 20 lat, więc mogę wiarygodnie powiedzieć, że to solidna firma, z którą da się współpracować na partnerskich zasadach. Ustalamy coś, realizujemy i od razu widać efekty - mówi Wojciech Koniecki. - Ponadto uznałem, że warto poszukać silnego wiarygodnego partnera branżowego i z jego pomocą rozwijać oraz doskonalić firmę.

Zanim sfinalizowały się obecne umowy biznesowe, 27 lat temu pan Wojciech zaczynał życiową przygodę z oponami od jednoosobowego, jednostanowiskowego warsztatu na parterze przedwojennej kamienicy, niedaleko klasztoru na Jasnej Górze. Po czterech latach, a był to rok 1994, wystartował Service-Gum w dzierżawionych pomieszczeniach. Były tutaj już zautomatyzowane maszyny do obsługi kół. Prowadzona była sprzedaż nowych opon z polskich i zagranicznych fabryk, a załoga liczyła pięć osób. Jednak dzierżawa nie była docelowym planem biznesowym, dlatego w 1997 roku wystartował wybudowany od podstaw na własnym terenie serwis przy ulicy Jesiennej 81 - aktualnie w sieci BestDrive. Powierzchnia ogólna 900 m kw. w tym 400 m kw. pod dachem. Trzy stanowiska obsługujące auta osobowe, terenowe i dostawcze. Załoga 5-osobowa, w tym jedna osoba pracująca jednocześnie jako serwisant i osoba odpowiedzialna za Biuro Obsługi Klienta. - To jest nasz sprawdzony patent w dziedzinie organizacji pracy. W obu serwisach mamy takich liderów. To osoby z długim stażem pracy, bogatym doświadczeniem i - co ważne - autorytetem, które sprawnie kierują pracą załogi - mówi Wojciech Koniecki.

W 1999 roku otworzył swoje podwoje oddział Service-Gum przy ulicy Jagiellońskiej 115. To drugi serwis w Częstochowie, który obecnie pracuje pod szyldem BestDrive. W zależności od potrzeb można tutaj obsługiwać jednocześnie aż sześć aut. Powierzchnia ogólna 1000 m kw., z czego 500 m kw. pod dachem. Załoga 5-osobowa łącznie z liderem. Warto w tym miejscu zwrócić uwagę na fakt, iż większość pracowników w obu serwisach to osoby z dłuższym niż 10 lat stażem pracy w Service-Gum. Zaczynali jako młodzi adepci, a dzisiaj są wysokiej klasy profesjonalistami. Mimo to stale podnoszą kwalifikacje zawodowe, a właściciel serwisów odpowiednio premiuje finansowo załogę.

Obok sprzedaży opon, serwisy specjalizują się w obsłudze ogumienia o niskich profilach i typu run-flat na bezdotykowych montażownicach. Oferują ustawienie geometrii kół na urządzeniach z wykorzystaniem cyfrowych kamer, wyważanie kół wraz z testem drogowym, kompleksowy serwis klimatyzacji, także tej z nowym czynnikiem R-1234yf, wymianę oleju, naprawy mechaniczne zawieszenia i układu hamulcowego, a także perfekcyjne prostowanie felg aluminiowych.

Serwisy BestDrive przy ulicy Jesiennej 81 i Jagiellońskiej 115 słyną w Częstochowie oraz bliższej i dalszej okolicy z usługi doważania kół zamontowanych na aucie. Licznie przybywają tutaj kierowcy m.in. z drganiami na kierownicy, których mimo heroicznych prób nie udało się zlikwidować w innych stacjach serwisowych.

- Może zabrzmi to lekko nieskromnie - mówi właściciel firmy - ale nasi technicy mają w tej dziedzinie klasę mistrzowską i nie ma takiego auta, którego nie jesteśmy w stanie „uzdrowić”! Poza tym światowa marka, którą reprezentujemy, zobowiązuje.

Tekst: (kż)

Fot. archiwum BestDrive

Zobacz cały numer PO 5/145 (Maj 2017)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń