2017-04-18

Opony do motocrossu

 

Zaprojektowana z myślą o użytkowaniu na piaszczystym podłożu opona Battlecross X10 jest ukoronowaniem motocrossowej kolekcji firmy Bridgestone. Przetestowana przez zawodowców opona teraz jest dostępna dla wszystkich.

Opona Battlecross X10 została wyposażona w bieżnik o innowacyjnym wzorze, który w połączeniu ze zwiększoną plastycznością klocków gwarantuje większą przyczepność, sprawniejsze samooczyszczanie i lepszą kontrolę na każdym piaszczystym podłożu.

Nowy wzór bieżnika z udoskonalonym rozłożeniem niskoprofilowych klocków zmniejsza sztywność ogumienia wzdłuż środkowego obwodu, co przekłada się na zwiększone odkształcanie klocków podczas obrotu opony, a to z kolei zwiększa przyczepność na piasku. Uginające się klocki uwalniają piasek ze szczelin bieżnika, co sprzyja samooczyszczaniu.

W porównaniu do swojej poprzedniczki, modelu M101/M102, opona Battlecross X10 wyróżnia się nie tylko większą przyczepnością na piasku, ale także lepszą stabilnością i trzymaniem tylnego koła1. Model X10 to ukoronowanie nowej kolekcji Battlecross, w której znalazły się modele takie jak X20 - do użytku na miękkich podłożach, X30 - z przeznaczeniem na średnio twarde trasy i X40 - do użytkowania na trasach twardych, dzięki którym zarówno zawodowi motocrossowcy, jak i pasjonaci tego sportu z całej Europy, mogą cieszyć się jazdą w każdych warunkach.

- Miałam okazję już trenować na oponie Battlecross X10 – powiedziała Joanna Miller, czołowa zawodniczka motocrossu w Polsce. - Opona idealnie nadaje się na głęboki piach, gdzie inne opony nie dają rady. Dzięki kostkom ułożonym w kształt tak zwanej „łopaty”, opona większą powierzchnią jest w stanie zgarniać piach, a jednocześnie nie zalepia się nim, co przekłada się na przyczepność i prędkość motocykla. Bardzo polecam oponę Battlecross X19 osobom, które chcą spróbować szybkiej jazdy również na głębokim piachu!

Opona Battlecross X10 będzie dostępna w Europie od kwietnia 2017 r. - początkowo w rozmiarach 80/100-21 na przednie koła oraz 100/90-19 i 110/90-19 na tył.

1) Rezultaty uzyskane w wewnętrznych testach przeprowadzonych w miejscowości Ottobanio (Włochy) w lipcu 2016 roku dla opon w rozmiarze 110/90-19

(ik)

Źródło i fot. Bridgestone

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń