Ponad 135 tys. miłośników motoryzacji obejrzało ofertę 170 wystawców, zaprezentowaną w 10 pawilonach i na otwartym terenie MTP podczas trwających od 6 do 9 kwietnia targów Motor Show 2017 w Poznaniu. Miarą zainteresowania tą bez wątpienia największą w naszej części Europy imprezą motoryzacyjną jest też liczba akredytacji dziennikarskich, których w tym roku organizatorzy wydali ponad 750.
Na tegorocznym Motor Show miało miejsce 60 polskich samochodowych premier, pokazano także dwa auta koncepcyjne. Ekspozycja podzielona była na strefy tematyczne i salony: samochodowy, motocyklowy, caravaningowy i truck. Swoją najnowszą ofertę pokazały marki: AJP, Alpina, Arrinera, Aston Martin, Audi, BMW, BMW Motorrad, Camp & Trailer, CarGO, Citroen, DS, Ducati, FCA, Hobby, Honda, Hyundai, INDIAN® SCOUT™, Infiniti, Junak, Kia, Land Rover, Maserati, Mercedes, Mini, Mitsubishi Motors, Morelo, Nissan, Peugeot, Polaris, Porsche, Rolls-Royce, Romet, SsangYong, Tesla, Toyota, Triumph, Volkswagen, Volvo, Yamaha.
Nie zabrakło również przedstawicieli naszej branży. Jedyne na poznańskich targach stoisko zorganizowane przez producenta miał Michelin, który pokazał m.in. oponę Pilot Sport 4 S o ultrawysokich osiągach. Prezentację nowości podczas dnia prasowego wspierał Krzysztof Hołowczyc, który opowiadał gościom o wrażeniach z jazdy na Pilot Sport 4 S w amerykańskim Palm Springs.
Stoiska z oponiarską ofertą wystawili także dystrybutorzy opon. W ten sposób m.in. opony rajdowe Yokohama prezentował RacingTires.pl, a opony marki Maxxis do quadów, crossów i skuterów pokazała firma Arcom. Z kolei na prezentowanych przez producentów i dilerów na Motor Show autach można było oglądać opony różnych marek, takich jak: Bridgestone, Continental, Dunlop, Hankook, Michelin, Pirelli i in.
Więcej o tegorocznym Motor Show w Poznaniu w majowym numerze Przeglądu Oponiarskiego.
Patrz też: http://www.motorshow.pl/pl/
Tekst: Przemysław Majchrzak
zdjęcia: Przemysław Majchrzak, Krzysztof Krusiński