WebEye Polska, firma dostarczająca przedsiębiorstwom logistycznym i transportowym rozwiązania informatyczne do monitorowania pojazdów floty, otworzyła nowy oddział w Radzyniu Podlaskim. Jest to już 3. filia WebEye w Polsce - od 2008 r. w Krakowie znajduje się siedziba firmy, a w 2016 r. otwarte zostało biuro w Poznaniu.
Rozwój WebEye na polskim rynku wynika z zapotrzebowania rodzimych przedsiębiorstw na usługi telematyczne. Poprzedni rok był dla firmy dużym sukcesem - liczba nadesłanych zapytań była rekordowa, baza klientów zwiększyła się o 20 proc., a kilkunastu dotychczasowych klientów zdecydowało się rozszerzyć współpracę z firmą poprzez zwiększenie zakresu funkcjonalności wykorzystywanych rozwiązań.
- W 2016 r. przekroczyliśmy symboliczną liczbę aktywnych jednostek zainstalowanych w pojazdach polskich firm - jest ich już ponad 3000 - powiedział Paweł Wloczek, krajowy menadżer w firmie WebEye Polska. - Wysoka jakość naszych rozwiązań oraz świetny zespół sprawiają, że polskie przedsiębiorstwa chcą z nami współpracować. Nasze rozwiązania odpowiadają na ich potrzeby m.in. w zakresie optymalizacji kosztów paliwa, poprawy stylu jazdy kierowców oraz monitoringu floty. Otwieranie kolejnych biur w Polsce wpisuje się w naszą strategię bycia bliżej klientów i partnerów.
WebEye Polska działa w ramach struktur międzynarodowych, dzięki czemu jest w stanie zapewnić wsparcie klientom nie tylko w Polsce, ale również w 30 punktach serwisowych rozlokowanych w różnych krajach. Sieć firmowa obejmuje 14 krajów europejskich, 19 biur oraz ponad 50 tys. aktywnych jednostek w skali kontynentu.
(ik)
Źródło i fot. WebEye