W kwietniu br. w trasę wyruszy specjalnie przygotowany showtruck, dzięki któremu dilerzy i kierowcy będą mogli dokładnie zapoznać się z nowym produktem Bridgestone - oponą DriveGuard.
Wprowadzeniu modelu DriveGuard na Polski rynek towarzyszy szeroko zakrojona akcja promocyjna skierowana do konsumentów, ale także do serwisów partnerskich Bridgestone. Z myślą o nich powstał showtruck DriveGuard, który w tym roku będzie odwiedzał wybrane serwisy w Polsce.
Showtruck przygotowany na podwoziu Fiata Ducato może zaparkować na wyznaczonym przez serwis miejscu i stanowić doskonały sposób na zainteresowanie klientów - użytkowników końcowych przyjeżdżających do serwisów w różnym celu.
Showtruck dostępny będzie również do dyspozycji konsumentów przed centrami handlowymi w Gdańsku, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu. Będzie to doskonała okazja dla wzmocnienia wizerunku marki Bridgestone oraz promocji nowej opony.
(ik)
Źródło i fot. Bridgestone