Koniec zimy oznacza, że w nowy sezon wkraczają również nasze samochody. Podczas gdy klienci szukają najlepszej oferty letniego ogumienia do swojego pojazdu, serwisy prześcigają się w propozycji najbardziej atrakcyjnych rozwiązań dla zmotoryzowanych. Jednocześnie część serwisów wychodzi poza wytarte schematy, przygotowując oferty odpowiadające na codzienne, a nie jednorazowe potrzeby kierowców.
Warsztaty oferują dziś m.in. darmowe magazynowanie opon, bezpłatny montaż lub gratisową dostawą zamówionych kół. Ciekawa jest też propozycja sieci Premio, która do kompletu nowego ogumienia dodaje ubezpieczenie.
Realizowany wspólnie z firmą AXA Assistance program bezpłatnego ubezpieczenia opon jest wyjątkową na tle innych formą zachęty dla klienta. Sieć Premio postawiła na promocję dopasowaną do specyfiki produktu, a jednocześnie opłacalną dla kupującego. Kierowca nie musi bowiem podpisywać żadnej umowy. Ubezpieczenie przypisane jest do zakupionego ogumienia, a otrzymany w salonie certyfikat wraz z kompletem naklejek na felgi, potwierdzają jego otrzymanie. Warunkiem jest dokonanie montażu w jednym z warsztatów sieci. Wśród produktów objętych akcją specjalną znajdują się wybrane modele z portfolio marek wchodzących w skład Grupy Goodyear, jak Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy Dębica.
Zakres ochrony
Usługi, znajdujące się w ofercie ubezpieczenia to przede wszystkim organizacja i pokrycie kosztów pomocy, która obejmuje zmianę koła na drodze, holowanie pojazdu do serwisu i naprawę szkody, co może okazać się zbawienne np. podczas dłuższej wyprawy z rodziną na letni urlop. W przypadku braku możliwości naprawy, pakiet pokrywa całkowite lub częściowe koszty wymiany opony, w zależności od stopnia jej uszkodzenia. Nabyty certyfikat ważny jest na terenie Polski i Europy przez odpowiednio 12 (w przypadku zakupu wyłącznie opon z montażem) lub 24 miesiące (w przypadku zakupu opon z montażem oraz dodatkową usługą wykonaną przez serwis, której wartości brutto wynosi, co najmniej 100 zł).
Ubezpieczenie obejmuje następujące komplety opon:
Dlaczego warto
Mimo że opony produkowane są z coraz lepszych i bardziej odpornych na uszkodzenia materiałów, sytuacje kryzysowe na drodze, takie jak złapanie przysłowiowej „gumy” nadal mogą się zdarzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Oferowane ubezpieczenie nie tylko chroni przed stresującą sytuacją podczas podróży, ale również pokrywa koszty napraw serwisowych, które za granicą mogą znacząco uszczuplić wakacyjny budżet. Ponadto coraz bardziej skomplikowana budowa samochodów skłania ku powierzeniu naprawy usterki profesjonaliście, który upora się z nią nie tylko szybciej, ale również lepiej. Niewłaściwie naprawiona opona może bowiem stanowić ogromne zagrożenie podczas jazdy.
Premio
Premio to obecnie ponad 130 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Sieć od początku swojego istnienia związana jest z marką Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do amerykańskiego koncernu marek takich jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear