Z powodu rosnących kosztów surowców od 1 kwietnia 2017 r. firma Camso (dawniej Camoplast Solideal) podniesie średnio ceny wszystkich swoich produktów do transportu wewnętrznego i budownictwa o 8 proc. Wzrost cen będzie dotyczyć wszystkich klientów rynku wtórnego na całym świecie, ale będzie zależeć od linii produktów i regionów.
- Ceny surowców znacznie wzrosły i spodziewane są kolejne podwyżki - powiedział Derek Bradeen, globalny dyrektor Camso ds. marki i komunikacji. - W obliczu tej rzeczywistości, jesteśmy zmuszeni odzwierciedlić to w cenach naszych produktów.
Pomimo tej podwyżki, Camso nadal będzie dążyć do dostarczania wydajnych i konkurencyjnych produktów, które będą spełniać specyficzne potrzeby w zakresie transportu dla branż budowlanego sprzętu kompaktowego i transportu wewnętrznego. Firma będzie nadal jak najlepiej służyć swoim dilerom i dystrybutorom poprzez zapewnianie im właściwych opon do wszystkich zastosowań, wymaganych przez ich klientów.
O firmie:
Camso, dawniej Camoplast Solideal, to światowy lider w dziedzinie projektowania, wytwarzania i dystrybucji opon, felg przemysłowych, gąsienic gumowych i systemów podwozi do aplikacji poza drogowych (off-the-road), na potrzeby transportu wewnętrznego, budownictwa, rolnictwa i sportów motorowych. Firma zajmuje 11 proc. globalnego rynku opon i gąsienic dla segmentu terenowego i zatrudnia ponad 7500 wyspecjalizowanych pracowników. Koncern posiada centra badawczo-rozwojowe i zakłady produkcyjne w Ameryce Północnej i Południowej oraz Europie i Azji. Camso dostarcza swoje wyroby wiodącym producentom oryginalnego sprzętu na pierwsze wyposażenie (OEM) oraz dystrybuuje swoje produkty na rynku części zamiennych poprzez globalną sieć dystrybucji.
(ik)
Źródło i fot. Camso