Boisz się wysokich kosztów serwisu urządzeń diagnostycznych? Awaria analizatora spalin wcale nie musi oznaczać ani kosztownej wymiany urządzenia na nowe, ani nawet przymusowej wymiany bardzo drogich podzespołów. W takich przypadkach można skorzystać z pomocy Warsztatu Elektronicznego WSOP.
Firma z Gliwic oferuje możliwość naprawy uszkodzonych części, aby uchronić klienta przed kosztowną wymianą. Większość serwisów urządzeń diagnostycznych działających w Polsce, ze względu na brak odpowiedniego sprzętu lub stosowaną politykę handlową, proponuje tylko wymianę zepsutego modułu elektronicznego na nowy, czy wręcz wymianę całego urządzenia.
Mieczysław Florek, pracownik Warsztatu Elektronicznego, ocenia, że większość modułów analizatorów spalin (Maha, Capelec i innych) nadaje się do regeneracji.
- Wykonujemy pełny zakres usług związanych z diagnostyką i naprawami płyt głównych, modułów prędkości obrotowej oraz komór pomiarowych: czyszczenie cel, wymiana uszkodzonych nadajników i odbiorników torów gazowych i inne - powiedział M. Florek. - Po wykonanych pracach analizator poddawany jest procedurze kalibracji i ponownej legalizacji w akredytowanym laboratorium.
Legalizacja analizatorów spalin
Dla klientów korzystających z analizatorów spalin (MAHA, Capelec i innych) wymagających okresowej legalizacji działa w Serwisie WSOP specjalna komórka zajmująca się kompleksową obsługą związaną z przeglądami i legalizacją. Po zamówieniu usługi analizator zostanie odebrany z serwisu i po przeprowadzeniu właściwych czynności dostarczony w najkrótszym możliwym terminie. Na życzenie klienta firma wypożycza analizator zastępczy.
(ik)
Źródło i fot. WSOP