2017-03-06

Kampania opon DriveGuard

 

W drugim tygodniu marca w mediach rozpoczęła się kampania marketingowa nowych opon Bridgestone DriveGuard. W najnowszej reklamie firma podkreśla wyjątkowe właściwości nowego produktu - możliwość kontynuowania jazdy po przebiciu opony nawet przez 80 km z prędkością do 80 km/h.

Intensywna kampania telewizyjna potrwa do połowy kwietnia. Wspierające ją działania w internecie zakończą się pod koniec maja. Jednym z jej elementów będzie specjalny projekt z największym wydawnictwem Onet.pl/RASP. Grupę docelową stanowią kobiety oraz mężczyźni, dla których duże znaczenie ma bezpieczeństwo ich rodzin.

Celem działań koncentrujących się na bieżniku DriveGuard jest budowa świadomości nowego produktu. Dodatkowo marka Bridgestone jest prezentowana jako firma technologiczna, wprowadzająca innowacyjne rozwiązania.

Więcej na temat nowego ogumienia można znaleźć w artykule: Innowacyjna opona DriveGuard

 

(ik)

Źródło i fot. Bridgestone

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń