W BRANŻY: Serwis z domową atmosferą

Czogum z Pruszcza Gdańskiego dołączył do sieci BestDrive

 

Główne zajęcia klientów tego serwisu BestDrive ograniczają się do przeczytania gazety, przeprowadzenia zaległej rozmowy telefonicznej, wypicia filiżanki dobrej kawy, obejrzenia serwisu informacyjnego w telewizorze i ewentualnego zerknięcia na ekran monitora przekazującego obraz z hali serwisowej, gdzie pracownicy obsługują powierzone auta. W Biurze Obsługi Klienta (BOK) znajdują się liczne kanapy i fotele oraz osobna, wygodna kanapa dla rodziców z dziećmi. Obok atrakcyjnie wyposażonego kącika zabaw dla najmłodszych ulokowano również konsolę do gier PlayStation dla starszych dzieci, która w trosce o spokój osób przebywających w BOK ma na stałe wyłączone efekty dźwiękowe. Jest także urządzenie do bezpłatnego ładowania „komórek” i innej przenośnej elektroniki. Jakby tego było mało - przy wejściu do łazienki dla klientów zamontowano profesjonalny… kącik do przewijania niemowląt, bo i na taką okoliczność serwis BestDrive jest przygotowany!

A gdzie to wszystko można spotkać? W firmie Czogum z Pruszcza Gdańskiego, która od marca 2017 roku dołączyła do sieci BestDrive.

- Tak się sympatycznie złożyło, że w tym roku obchodzę jubileusz 15-lecia działalności w branży oponiarskiej i start mojego serwisu w barwach światowego koncernu Continental jest, bez przesady, kamieniem milowym na życiowej drodze - mówi Adam Czoske, właściciel firmy Czogum.

A wszystko zaczęło się od tego, że po 10 latach zarządzania przedsiębiorstwami branży oponiarskiej pan Adam postanowił wykorzystać zdobyte doświadczenie, uruchamiając własny serwis we wrześniu 2011 roku. Zaczynał w dzierżawionym warsztacie, ale już w trzecim roku działalności przekonał się, że optymalnym modelem biznesowym jest własny obiekt. Kupił działkę i - od podstaw - wybudował serwis taki, jaki sobie wymarzył. W realizacji marzeń aktywnie pomagał syn Karol, który już w wieku 18 lat rozpoczynał przygodę z oponami. Przeszedł drogę zawodową od montera do handlowca, aby później razem z ojcem najpierw planować, a następnie nadzorować kolejne etapy powstawania nowoczesnego obiektu. Dlatego też we wnętrzach serwisu panuje domowa atmosfera, o której była mowa we wstępie artykułu. Jednak nie tylko klienci, ale też pracownicy korzystają z wielu udogodnień - zdrowego, przyjaznego oświetlenia ledowego, komfortowych łazienek i zaplecza socjalnego, ekologicznego ogrzewania gazowego czy panoramicznej szyby oddzielającej halę serwisową od poczekalni dla klientów.

Na działce o powierzchni 3200 m kw. - z czego blisko 800 m kw. jest pod dachem, a plac manewrowy to 1200 m kw. kostki brukowej - powstał obiekt, który z racji m.in. ośmiometrowej wysokości ścian i umiejscowieniu przy wjeździe do miasta, lokalni włodarze nazywają „bramą Pruszcza Gdańskiego”.

Najnowszy serwis BestDrive znajduje się w bliskiej odległości od ruchliwej Drogi Krajowej nr 1 z Gdańska do Łodzi, a także w sąsiedztwie obwodnicy Pruszcza Gd. Dzięki wysokiej jakości usług, a także atrakcyjnemu, nowoczesnemu wyglądowi i podświetleniu nocą firma jest chętnie odwiedzana przez klientów.

- Mogłem wyposażyć serwis w urządzenia klasy ekonomicznej, nawet o połowę tańsze od tych, na których pracujemy. Jednak, jak to ustaliłem z synem, wysoka jakość wyposażenia i wykonywanych usług będzie zawsze procentowała - mówi Adam Czoske.

I tak się dzieje! Na podkreślenie zasługuje fakt wyposażenia serwisu w liczne urządzenia testujące i diagnostyczne, które są cennym wsparciem przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych pojazdów. Rozbudowany dział geometrii kół został wyposażony w urządzenie Hunter 3D, które w niecałe dwie minuty kompleksowo sprawdza ustawienie zbieżności i daje pełną informację na ten temat.

Firma dysponuje sześcioma stanowiskami do obsługi aut osobowych i dostawczych oraz dwoma stanowiskami do obsługi ciężarówek. Wykonuje usługi w zakresie napraw mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych. Obsługuje wszystkie rodzaje opon i czujników ciśnienia. Serwisuje klimatyzację. Na miejscu działa Stacja Kontroli Pojazdów. Do dyspozycji klientów jest serwis mobilny. W Czogumie pracuje czterech mechaników, dwóch wulkanizatorów, tyle samo diagnostów, a Biurem Obsługi Klientów zajmują się rodzinnie: pan Adam z żoną i synem. Ciekawą działalnością firmy jest przywracanie - najpierw do życia technicznego, a potem do dawnej świetności - zabytkowych aut polskich i zagranicznych producentów. To tutaj pracują mechanicy, którzy potrafią sobie tylko znanymi sposobami odpalić silnik auta chociażby po 20-letnim postoju!

Na pytanie dotyczące wyboru sieci BestDrive jako partnera biznesowego usłyszałem od Adama Czoske, że „Continental to marka, ludzie i porządek w papierach. Co ważne, koncern realizując swoje plany, nie „sieje” serwisów po garażach i komórkach.” Dlatego też - jak przyznał przedsiębiorca z Pruszcza Gd. - rozmowy w sprawie przystąpienia do BestDrive zakończyły się pełnym, obustronnym sukcesem. 

Tekst: (kż)

Fot. arch. BestDrive

Zobacz cały numer PO 3/143 (Marzec 2017)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń