Sieć ProfiAuto Serwis ciągle się rozwija. W styczniu 2017 r. dołączył do niej 600 warsztat - informacja ta jest dobrym prognostykiem na dalsze działania sieci w nadchodzących miesiącach.
Strategia sieci opiera się przede wszystkim na wspieraniu warsztatów samochodowych w ich rozwoju. Jest to możliwe dzięki udzielaniu serwisom kompleksowej pomocy w zakresie działań marketingowych czy w dziedzinie rozwiązań informatycznych, ułatwiających komunikację z klientami. Dodatkowo, warsztaty funkcjonujące w ramach sieci otrzymują stały dostęp do wiedzy oraz niezbędnych szkoleń. Sieć dba również o to, aby serwisy były przygotowane do obsługi klienta flotowego.
ProfiAuto to należąca do firmy Moto-Profil marka zrzeszająca ponad 170 hurtowni i sklepów motoryzacyjnych oraz 600 serwisów samochodowych, znajdujących się w miastach na terenie całej Polski. Sprzedawane za pośrednictwem sieci części i akcesoria samochodowe pochodzą od renomowanych producentów i są przeznaczone do wszystkich typów samochodów osobowych i dostawczych.
Marka ProfiAuto organizuje też targi motoryzacyjne ProfiAuto Show, które w tym roku odbędą się w dniach 3-4 czerwca, w Katowicach. Impreza będzie m.in. miejscem, w którym mechanicy zrzeszeni w sieci ProfiAuto Serwis oraz rozważający przystąpienie do niej będą mogli sięgnąć po wiedzę na miarę warsztatu XXI w. - jej główne hasło to „Odkryj Nowoczesną Motoryzację”.
(ik)
Źródło i graf. ProfiAuto