Michelin, jeden z największych koncernów oponiarskich na świecie, realizuje swoje działania nie tylko w branży motoryzacyjnej. Oprócz produkowania opon, firma zajmuje się m.in. wydawaniem przewodników turystycznych i kulinarnych. Chcąc zwiększyć zakres swoich usług, Michelin nabył niedawno hiszpańską platformę internetową Restaurantes.com.
Portal przejęty przez francuski koncern umożliwia dokonanie rezerwacji online w wybranych restauracjach. Obecnie Restaurantes.com oferuje dostęp do blisko 5 tys. punktów gastronomicznych i jest liderem w tym zakresie na hiszpańskim rynku. W styczniu 2016 r. Michelin nabył też brytyjską platformę Bookatable, która także umożliwia rezerwację stolików w restauracjach za pośrednictwem internetu. W ten sposób koncern zwiększa swoją obecność oraz zakres usług online w wielu krajach europejskich.
Celem realizowanych przez firmę działań jest zaoferowanie klientom szerokiej palety produktów i usług oraz proponowanie im nowych, kompleksowych rozwiązań.
(ik)
Źródło: Michelin, graf. Restaurantes.com