Wzrost sprzedaży o 19 proc., wprowadzenie na rynek 47 nowych referencji, wyprodukowanie 8,2 mln klocków hamulcowych, pozyskanie do współpracy jednego z najbardziej uznanych polskich kierowców rajdowych. To tylko kilka przykładów potwierdzających, że 2016 r. był jednym z najlepszych okresów w historii marki Breck, należącej do firmy Lumag. Jednocześnie marka niedługo wykona kolejny istotny krok w swojej działalności, wprowadzając do sprzedaży klocki i tarcze hamulcowe przeznaczone do pojazdów z segmentu premium.
Na początku minionego roku firma podpisała umowę ambasadorską z Krzysztofem Hołowczycem, a modyfikacjom uległo logo i strona internetowa. W rezultacie w ostatnim czasie działania marki skupiały się głównie na trzech obszarach - współpracy ambasadorskiej z Hołkiem, wprowadzaniu do sprzedaży nowych referencji oraz intensywnych testach produktów z linii premium.
- Jesteśmy dumni, że polscy kierowcy coraz częściej doceniają jakość naszych produktów - powiedział Marek Żak, prezes spółki Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck. - Na obecny sukces i silną pozycję rynkową pracujemy już od ponad 28 lat, jednak mijający rok bez wątpienia możemy uznać za jeden z najlepszych okresów w naszej historii. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach i nieustannie poszerzamy naszą ofertę, czego najlepszym przykładem są wprowadzane właśnie do sprzedaży klocki i tarcze hamulcowe przeznaczone do pojazdów z segmentu premium. W rezultacie na nadchodzący rok patrzę z ogromnym optymizmem.
W wyniku kampanii reklamowych z Hołkiem oraz zaangażowania w najważniejsze imprezy motorsportowe w naszym kraju, takie jak Rajd Polski lub Baja Poland znaczącemu zwiększeniu uległa rozpoznawalność marki wśród polskich kierowców. Jednocześnie rola K. Hołowczyca nie skończyła się wyłącznie na udziale w akcjach promocyjnych. W ramach działań realizowanych wspólnie z inżynierami Breck, w ciągu roku trwały wspólne prace nad stworzeniem polskich klocków hamulcowych przeznaczonych do aut wyczynowych. Testy organizowane były na szutrowych bezdrożach Mazur oraz w nowoczesnym Dziale Badań i Rozwoju Lumag, położonym w Budzyniu w województwie wielkopolskim.
Łukasz Żak, kierownik działu handlowego Lumag ma nadzieję, że K. Hołowczyc będzie mógł skorzystać z klocków hamulcowych Breck przeznaczonych do aut wyczynowych przynajmniej w jednym ze swoich startów w nadchodzącym sezonie.
(ik)
Źródło i fot. Breck, Lumag