SIECI SERWISOWE: Premio

Prężni i wszechstronni

 

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. W Polsce sieć posiada ponad 130 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

Wsparcie dla każdego

Serwis, który wstąpi do sieci ma zagwarantowany szereg korzyści.

- Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszego zakresu wsparcia serwisów, pod kątem narzędzi zarządzania dla profesjonalnych punktów sprzedaży detalicznej opon - zaznacza Tomasz Drzewiecki, dyrektor sprzedaży detalicznej na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę. - Łączymy regionalne i ogólnokrajowe koncepcje marketingowe, jak również stale udoskonalamy innowacyjny system informatyczny, obejmujący zarządzanie całym serwisem firmy, jak i program flotowy.

Ponadto po przyłączeniu do sieci, serwis staje się spójny w zakresie wyglądu i stosowanych rozwiązań z innymi serwisami sieci Premio. Ważne jest to, że po ponad 10 latach istnienia na polskim rynku potrafimy skutecznie ocenić, jakie działania są istotne dla naszych partnerów. Spotykamy się regularnie w grupach roboczych oraz na spotkaniach regionalnych. Ważne jest dla nas tworzenie sieci dla partnerów razem z nimi. Zmiany na rynku i oczekiwania klientów końcowych powodują, że serwisy w naszej branży, aby być konkurencyjne, muszą śledzić trendy i reklamować się, regularnie korzystać ze szkoleń, sprawdzać jakość swoich usług poprzez oferowane przez na audyty, wykorzystywać system informatyczny pozwalający zbierać informacje o serwisowanych pojazdach. Premio to wsparcie oferuje w  pakiecie, odciążamy tym samym właścicieli, którzy mogą zająć się skutecznym prowadzeniem firmy. Korzyść z korzystania z tego wsparcia to nie tylko oczywiście powiększanie biznesu, ale także tak ważne dla właścicieli oszczędność czasu.

Istotnym elementem wsparcia udzielanego serwisom jest zespół „Zakupów i Planowania Zasobów Przedsiębiorstwa”. Ten moduł usługowy wspiera partnerów w negocjowaniu cen artykułów, opon, felg, akcesoriów, narzędzi, maszyn itp.

- Bardzo dużym wsparciem dla naszych partnerów jest również oferta szkoleniowa, prowadzona przez Akademię Rozwoju Goodyear. Oferowane przez ARG szkolenia pokrywają szeroki zakres tematyczny, dotyczący wszystkich ważnych obszarów prowadzenia serwisu, zarówno takich jak umiejętności sprzedażowe, aspekty prawne po szkolenia techniczne obejmujące kategorie opon oraz tak zwanej szybkiej mechaniki - dodaje T. Drzewiecki.

Serwisy Premio są zorientowane pod kątem różnych grup klientów, tych pokonujących rocznie parę tysięcy kilometrów, jak i tych, dla których samochód jest niemalże drugim domem. Dlatego też w serwisach można znaleźć szeroki asortyment produktów i usług. Goodyear wszechstronnie wspiera sieć Premio, dostarczając opony od klasy premium do standardowej dla każdego klienta i dla każdego segmentu rynku. Oferta marek tej grupy obejmuje: Goodyear i Dunlop (marki klasy premium); Fulda (quality); Dębica i Sava (standard). Wsparcie sieci pod kątem asortymentowym to nie tylko opony, ale także pełna oferta produktów, które dostępne są w punkcie sprzedaży. W ten sposób, dzięki szerokiemu wachlarzowi marek, serwisy partnerskie są w stanie wyjść naprzeciw różnorodnym potrzebom klienta - kierowcy czy menedżera floty.

Biznes flotowy 

Premio to nie tylko serwisy obsługujące samochody osobowe i dostawcze. Spora część serwisów będących w sieciach Premio/TruckForce jest w posiadaniu oferty dotyczących pojazdów ciężarowych. Dla zarządzających flotami i niezależnych przedsiębiorców z branży transportowej opłacalność ich biznesu zależy między innymi od wyposażenia pojazdów w opony w doskonałym stanie technicznym.

- Fundament sieci Premio stanowią serwisy świadczące usługi najwyższej jakości - z dumą mówi T. Drzewiecki. - W działalności obejmującej pojazdy ciężarowe cena opon nie zawsze jest decydującym czynnikiem, bowiem bardzo ważne są doradztwo techniczne i serwis na wysokim poziomie. Z tego właśnie powodu rozwijamy również koncepcję, obejmującą zachęcanie nowych klientów oraz podnoszenie lojalności stałych nabywców za sprawą szkoleń sprzedażowych i instrukcji serwisowych opracowanych specjalnie dla tego właśnie sektora. Pozwala to naszym partnerom na pokazanie klientom wszystkich korzyści, jakie ich klienci mogą czerpać, korzystając z przygotowanych właśnie z myślą o nich ofert.

Aby zrealizować potrzeby flot operujących w skali międzynarodowej, firma Goodyear udostępniła program TruckForce. Oznacza to: serwis, w razie awarii, na terenie całej Europy; 1550 stacji serwisowych w ponad trzydziestu krajach; nowoczesną i łatwą w obsłudze technologię i zarządzanie on-line sprawozdawczością; dostęp non-stop do szczegółowych danych nt. parametrów i stanu technicznego opon; oraz opcję centralnego fakturowania na terenie całej Europy w systemie FOS (FleetOnlineSolutions).

Tekst: Krzysztof Krusiński

Zobacz cały numer PO 1/141 (Styczeń 2017)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń