Driver Polska istnieje od maja 2004 roku. Jest to samodzielna spółka, której udziałowcem jest Pirelli Polska. W rozwoju sieci aktywny udział bierze komisja składająca się z pięciu reprezentantów z poszczególnych regionów kraju.
Sieć obecnie zrzesza 58 serwisów, które charakteryzuje wysoki poziom sprzedaży opon z grupy premium oraz ugruntowana pozycja na lokalnym rynku. Głównym partnerem Sieci Driver jest Pirelli Polska. Firma jest prekursorem na polskim rynku w zakresie rozwiązań informatycznych wspierających proces obsługi firm rynku CFM. Driver to projekt miękkiej franczyzy, dopasowanej do potrzeb punktów serwisowych na lokalnym rynku w Polsce.
Siła w grupie
Aby znaleźć się w barwach Drivera, serwis musi wyrażać chęć do rozwoju swojego biznesu i współdziałania w ramach sieci. Rozwój każdego serwisu stanowi o rozwoju całej sieci i odwrotnie. Driver tworzy grupę na gruncie biznesowym, ale również interpersonalnym, co w biznesie jest równie ważne jak sam biznes. Serwis, który chciałby wejść do sieci, powinien posiadać ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku i doświadczenie w branży. Korzystną lokalizację oraz powinien kłaść duży nacisk na obsługę klienta.
- Będąc w grupie, serwis ma na pewno większą zdolność konkurencyjną oraz siłę przebicia, nie tracąc w tym swojej indywidualności - podkreśla Bartłomiej Michalak, specjalista ds. floty i rozwoju sieci. - Zyskuje preferencyjne warunki u dostawców korporacyjnych oraz wsparcie rozwoju. Ponadto, będąc w sieci, właściciel serwisu może liczyć na liczne szkolenia techniczne, branżowe, spotkania regionalne, spotkania integracyjne oraz regularne konwenty dla wspólników.
Szersze portfolio
Dzięki współpracy serwis ma możliwość poszerzenia swojego portfolio produktów i usług, możliwość udziału w różnych projektach wpływających na generowanie większej liczby aut w serwisie. W ramach współpracy handlowej realizuje projekty wizualizacji serwisów, zgodnie z przyjętą linią wizerunkową sieci.
- Driver Polska jest nastawiona na klienta flotowego, tak samo jak na klienta indywidualnego - zaznacza B. Michalak. - Oferta sieci Driver posiada narzędzia, dzięki którym jest w stanie obsłużyć każdego klienta w sposób profesjonalny i kompleksowy. Współpracujemy z licznymi firmami flotowymi od wielu lat, co owocuje coraz większą liczbą aut obsługiwanych przez nasze serwisy.
Jednym z elementów, na który Driver położy nacisk w kolejnych latach, jest otwarcie się na nowe obszary współpracy, takie jak obsługa flot ciężarowych.
Tekst: Krzysztof Krusiński
Dane teleadresowe do osób, z którymi serwis może się kontaktować:
Bartłomiej Michalak, specjalista ds. floty i rozwoju sieci (Fleet and Network Development Specialist) Region Południe Polski Tel. +48 600 295 598
Marcin Łazuga, menedżer projektu (Project Manager) Region Północ Polski Tel. +48 662 253 182 |