OPINIE: Sonda “Przeglądu”

 

Dlaczego warto wstąpić do Waszej sieci?

 

Łukasz Puchała, Best Drive, menadżer sieci Conti360o

- Dlatego, że BestDrive proponuje dobre i sprawdzone w działaniu sposoby intensyfikacji działalności biznesowej dla tych wszystkich firm i przedsiębiorców, którzy widzą możliwości rozszerzenia zakresu oferowanych usług, a tym samym szansę rozwoju na rynku lokalnym. Mają zapał do pracy, nie chcą stać w miejscu, ale brakuje im profesjonalnego wsparcia i doradztwa. Przykłady warsztatów, które swoje dotychczasowe lokalne osiągnięcia wspomogły szyldem sieci BestDrive i Continental, świadczą dobitnie o tym, że można zaskoczyć konkurentów, rozszerzyć zakres świadczonych usług, zdecydowanie podnieść standard ich wykonywania, a tym samym zyskać wielu nowych klientów i umocnić pozycję na rynku, z czasem zaś zostać lokalnym, branżowym liderem.

 

Agnieszka Komornicka, Point S Polska Sp. z o.o, prezes zarządu

- Wstępując do sieci Point S, serwis ma niczym nieograniczoną gwarancję niezależności w prowadzeniu własnego biznesu. Przedsiębiorstwo pozostaje nadal firmą prywatną, zarządzaną w pełni suwerennym zakresie. Serwis, wiążąc się z naszą siecią, może zostać jej udziałowcem, dzięki temu ma realny wpływ na tworzenie biznesowych koncepcji i kreowanie polityki zakupowej grupy przy jednoczesnym funkcjonowaniu w sieci o międzynarodowym know-how. Idea Point S zakłada obopólne korzyści. Serwis gwarantując swój potencjał zakupowy, wzmacnia siłę grupy, zaś istniejące wypracowane latami kontrakty z dostawcami gwarantują serwisowi szeroką gamę produktów występujących nie tylko pod nazwą Point S. Zapewniają także merytoryczną pomoc w poszerzeniu zakresu usług, obsługę prawną oraz to, na co z reguły nie mamy czasu: wzmocnienie wizerunku pod wspólnym logiem międzynarodowej sieci Point S gwarantującej wizualizację obiektu

 

 

Tomasz Ładosz, Q-Service, Perfect Service, kierownik dz. sieci serwisowych i obsługi klientów kluczowych:

- Sieci Q-Service czy Perfect Service to propozycje dla warsztatów podążających za najnowszymi rozwiązaniami w naprawie samochodów i obsłudze kierowców. Dzięki wsparciu Inter Cars, monitorującego rynek napraw, serwisy w tych sieciach to najlepsze rozwiązanie dla kierowców szukających profesjonalizmu. Warsztat należący do Q-Service czy Perfect Service otrzymuje od organizatora sieci cały pakiet wsparcia.

 

Aneta Dolińska, Partner Opony Polska, prezes zarządu

Partner Opony Polska to grupa niezależnych serwisów, które w ramach sieci otrzymują wsparcie dotyczące wielu aspektów działalności: korzystne umowy z dostawcami towarów i usług, szkolenia, nowoczesne rozwiązania informatyczne, reklamę i marketing, a także kontrakty z klientami flotowymi. Są to najważniejsze argumenty za przystąpieniem do POP. Zawsze podkreślaliśmy również niezależność i dużą swobodę działania serwisów w ramach Partner Opony Polska. Jesteśmy po to, aby wspierać polskich przedsiębiorców, podpowiadać im najlepsze rozwiązania i występować w ich imieniu podczas negocjacji z wiodącymi producentami opon, felg i części zamiennych. Jednocześnie wierzymy, że właściciele serwisów najlepiej „czują” swój lokalny rynek, a ich olbrzymie doświadczenie jest podstawą sukcesu całej sieci.   

 

 

Piotr Bałda, First Stop Poland, menadżer

- First Stop to sprawdzona koncepcja prowadzenia biznesu oponiarskiego i mechanicznego pozwalająca na stały i zrównoważony wzrost. Wsparcie centrali, np. w zakresie marketingu, biznesu flotowego, szkoleń pozwala odciążyć partnera w powyższych obszarach, tak aby mógł w pełni wykorzystać swoje zasoby na zarządzanie własną firmą. Przynależność do sieci, poza oczywistymi wartościami, daje okazję do wymiany doświadczeń pomiędzy partnerami i może być źródłem zmian wspomagających biznes.

 

Andrzej Skowron, Polskie Składy Oponiarskie SP. z o.o., prezes zarządu

- Serwisy, które dołączają do sieci PSO, zachowują sporą niezależność w prowadzeniu działalności. Największym jednak plusem jest dla nich możliwość korzystania z różnorodności asortymentu produktów i konkurencyjnych warunków handlowych, wypracowanych przez lata przez grupę PSO. To w stu procentach polska firma, o ugruntowanej pozycji na rynku, współpracująca ze wszystkimi czołowymi producentami opon, co gwarantuje serwisom działającym w jej strukturach dużą elastyczność i możliwości dostosowania swojej oferty do swojego rynku lokalnego. Ponadto PSO, śledząc współczesne trendy w branży, stale się rozwija. Wprowadza rozwiązania i udostępnia serwisom narzędzia, które pomagają optymalizoważ prowadzoną działalność, uatrakcyjnić ofertę, a przez to podnosić zyskowność tejże działalności.

 

 

Jakub Stańczak, Opony Express, koordynator sieci:

- W sieci Opony Express zrzeszone są serwisy, które doskonale sobie radziły na rynku działając indywidualnie. Jednakże chcąc się dalej rozwijać, zauważyły dodatkowe korzyści, jakie może im dać przynależność do sieci, której założycielem jest dystrybutor opon, firma JMK. Właściciel serwisu jest ekspertem w dziedzinie opon i na tym skupia swoją działalność. Sieć Opony Express daje mu wsparcie praktycznie w każdej dziedzinie, którego nie jest w stanie zapewnić sobie we własnym zakresie, na takim poziomie.

 

 

Bartłomiej Michalak, Driver, specjalista ds. floty i rozwoju sieci

- Niezależny serwis przystępujący do grupy działającej pod marką Driver zyskuje mocniejszą pozycję rynkową i wsparcie biznesowe. Główną korzyścią są atrakcyjne warunki handlowe u dostawców opon, a przede wszystkim specjalna oferta na opony z grupy Pirelli oraz know-how, które za tym stoi. Przystąpienie do sieci Driver oznacza możliwość rozwoju, integracji, szkoleń oraz wymiany doświadczeń pomiędzy wspólnikami. W Europie jest nas ponad tysiąc serwisów. Kompleksowo i profesjonalnie obsługujemy klienta ostatecznego i flotowego. Nasza misja definiuje naszą sieć, tj. „Ujednolicona sieć najlepszych serwisów oponiarskich w Polsce, zapewniająca wartość dla wspólników, użytkowników końcowych i dostawców”. Dla naszych nowych wspólników prowadzimy działania marketingowe wspierające modernizację serwisu, identyfikację zewnętrzną i wewnętrzną. Generowanie ruchów w serwisie poprzez obsługę klienta flotowego oraz promocje sell-out skierowane do klienta ostatecznego.

 

 

Mariusz Maksym, ProfiAuto Serwis, koordynator sieci:

- Branża motoryzacyjna koncentruje się obecnie na innowacjach. Dla warsztatów myślących o rozwoju, przynależność do ProfiAuto Serwis jest szansą, która umożliwi wzmocnienie w obszarach tego wymagających, nie tłumiąc przy tym niezależności. Dodatkowo warsztaty współpracujące w ramach sieci otrzymują dostęp do rozwiązań będących standardem w ProfiAuto, takich jak zintegrowane, profesjonalne działania marketingowe, reklamowe, jednolita wizualizacja, rozwiązania informatyczne i szkolenia.

 

 

 

Krzysztof Wyralski, EuroWarsztat, zastępca koordynatora sieci:

- Przynależność do sieci EuroWarsztat zapewnia serwisom zachowanie niezależności i szerokie perspektywy rozwoju, między innymi poprzez szeroki program szkoleń, pomoc w budowaniu wizerunku, czy dostęp do wsparcia ekspertów z różnych dziedzin.

 

 

Tomasz Drzewiecki, Premio, dyrektora sprzedaży detalicznej na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę.

Premio to obecnie sieć ponad 130 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Wstąpienie do sieci oznacza partnerstwo w zakresie projektowania, planowania oraz wspólnej pracy nad innowacjami. Sieć Premio opracowała strategię, która zdaniem naszych Partnerów jest efektywna oraz konkurencyjna. Dzięki temu umożliwiamy im szybki rozwój ich działalności biznesowej. Nasz sukces jest powszechnie znany - jest to jeden z powodów, dla których nadal przyjmujemy nowych Partnerów do naszej grupy. Wszystkie serwisy - po przyłączeniu do sieci - budują świadomość marki pod szyldem międzynarodowego logo „Premio”. Istotne jest także, że sieć zapewnia wspólny dla wszystkich serwisów członkowskich wysoki standard usług i wysoką jakość produktów.

 

 

Cezary Kapusta, Pneuhage, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci partnerskiej:

- Współpraca w ramach sieci Pneuhage Partner System oraz sieci Pneunet pozostawia naszym partnerom pełną niezależność w zakresie podejmowanych decyzji biznesowych, umożliwiając jednocześnie obsługę klientów flotowych w tym flot transportowych z rynków DACH, a więc kontraktów, które zawieramy jako grupa na rynkach Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dla właścicieli serwisów to szansa na dodatkowy i wymierny biznes i na tym naszym zdaniem powinna skupiać się każda sieć, która liczy na długoletnią współpracę z serwisami.

 

 

Michał Antoszkiewicz, Vianor, dyrektor krajowy:

- Naszą mocną stroną jest wsparcie merytoryczne i finansowe ze strony właściciela sieci, producenta fińskich opon Nokian Tyres. Unikalna wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna serwisów, wsparcie marketingowe, partnerskie zasady współpracy, dedykowane oferty na zakup wszystkich potrzebnych do działalności oponiarskiej produktów, szeroki wachlarz dostawców korporacyjnych, stale rosnąca liczba samochodów flotowych w obsłudze sieci, programy lojalnościowe i programy wsparcia naszych serwisów dopełniają obrazu przynależności do sieci Vianor.

 

Wypowiedzi zebrali: Jacek Dobkowski i Krzysztof Krusiński

Zobacz cały numer PO 1/141 (Styczeń 2017)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń