Yokohama H.P.T. Ltd. (YHPT), spółka zależna japońskiego koncernu w Wielkiej Brytanii, została nagrodzona przez brytyjską organizację TyreSafe. Firma otrzymała tytuł Producenta Opon Roku 2016 w konkursie TyreSafe Awards.
Nagroda została przyznana za kampanię, promującą bezpieczeństwo jazdy oraz regularną kontrolę stanu opon, realizowaną przez YHPT we współpracy z angielskim klubem piłkarskim Chelsea Londyn. Podczas meczów rozgrywanych na Stamford Bridge fani piłki nożnej mogli zobaczyć materiały wideo wyświetlane na głównym ekranie stadionu. W spotach podkreślano znaczenie regularnej kontroli stanu ogumienia i jego ciśnienia dla bezpieczeństwa jazdy. Dzięki umowie sponsorskiej z Chelsea Londyn, firma może dotrzeć ze swoim przekazem do nawet kilkudziesięciu tysięcy fanów londyńskiego klubu piłkarskiego.
Organizacja TyreSafe powstała w 2006 r. w Wielkiej Brytanii. Współpracuje ona z największymi producentami opon, koncernami samochodowymi oraz przedstawicielami mediów tworząc materiały edukacyjne i promocyjne w postaci ulotek, filmów i innych przedsięwzięć m.in. w internecie. TyreSafe organizuje również cykliczne akcje kontroli stanu ogumienia np. na parkingach supermarketów. Celem tych działań jest promowanie właściwego użytkowania opon, regularnej kontroli ich stanu oraz poziomu ciśnienia. W ten sposób organizacja chce zwiększać świadomość kierowców w tym zakresie, pokazując im jak różne aspekty związane z ogumieniem wpływają na komfort i bezpieczeństwo jazdy.
(ik)
Źródło i fot. Yokohama