Heuver rozwija swoją działalność w Europie. W przypadku międzynarodowej hurtowni opon sklep internetowy odgrywa ważną rolę w procesie składania zamówień i sprzedaży. Heuver już od pewnego czasu dostrzega wzrost liczby klientów z Hiszpanii, więc sklep internetowy będzie dostępny także w języku hiszpańskim. Jako że wizją firmy jest zapewnienie użytkownikom maksymalnej wygody, logicznym krokiem było stworzenie hiszpańskojęzycznej witryny zapewniającej szybki dostęp do całej oferty.
Widoczność firmy w Europie
- W ubiegłym roku dostrzegliśmy wzrost liczby hiszpańskich klientów zamawiających nasze importowane marki własne - podkreslił Bertus Heuver, dyrektor hurtowni opon Heuver. -Zawsze dążymy do zapewnienia klientom maksymalnej wygody. Zgodnie z naszą wizją chcemy w jak największym stopniu ich odciążać. To dotyczy również klientów z Hiszpanii. Według przedstawiciela hurtowni więcej klinetów wiąże się z sukcesem, jaki firma odniosła na innych rynkach europejskich oraz obecnością na targach międzynarodowych.
- Jestem pewien, że nasz rozwój jest związany ze wzrostem gospodarki hiszpańskiej - dodał B. Heuver. - Ale hiszpański sprzedawca opon, tak jak każdy inny, szuka najkorzystniejszej oferty. Jesteśmy w stanie zaoferować mu ją dzięki naszym hurtowym zakupom i dużym zapasom - zarówno w przypadku naszych marek własnych, jak i wszelkich innych marek opon. Posługujemy się wieloma językami, więc jesteśmy w stanie sprawnie obsłużyć hiszpańskich klientów, ale hiszpańskojęzyczny sklep internetowy ułatwi ten proces. Sklep jest także sygnałem, że poważnie traktujemy ten rynek i planujemy na nim pozostać.
Obecnie sklep internetowy Heuver jest dostępny w pięciu językach (niderlandzkim, niemieckim, angielskim, francuskim i hiszpańskim).
(ik)
Źródło i fot. Heuver