NOWOŚCI RYNKOWE

Opony ciężarowe

GOODYEAR

FuelMax T HL

Firma rozszerza swoją ofertę dla pojazdów użytkowych o nowe ogumienie do naczep o zwiększonej ładowności, które posiadają klasę A w zakresie efektywności paliwowej. Nowa FuelMax T HL 385/65 R22.5 umożliwia obciążenie osi pojazdów ciężarowych, ładunkiem do 10 ton. Aktualnie prawie 80 proc. europejskich krajów zmieniło przepisy, dopuszczając obciążenie osi przewyższające dotychczas obowiązujące 40 ton dla pięcioosiowych zestawów ciągnik-naczepa. Nową wersję opony do naczep o zwiększonej nośności wyposażono w technologię FuelMax. Osnowę opony zaprojektowano w taki sposób, aby przenosiła do 10 ton obciążenia na oś, dzięki czemu jej indeks nośność/prędkość wynosi 164K/158L. W rezultacie ogumienie nie tylko umożliwia zwiększenie ładowności użytkowej, lecz także wykazuje większą trwałość. Kolejną zaletą nowego rozmiaru FuelMax T HL jest oznaczenie M+S, oznaczające spełnianie wymagań stawianych oponom zimowym w Europie. Wprowadzenie FuelMax T HL sprawia, że koncern oferuje aktualnie łącznie trzy opony do naczep FuelMax T wyróżniające się klasą A: FuelMax T HL 385/65 R22.5, FuelMax T 385/55 R22.5 i FuelMax T 435/50 R19.5. Nowa opona z klasą A w zakresie efektywności paliwowej, klasą C w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni i wynikiem 69 dB oraz symbolem jednej fali w zakresie hałasu zewnętrznego jest już dostępna w sprzedaży. Więcej informacji na stronie www.goodyear.eu/pl

MICHELIN

X LINE Energy AAA

          

          

Jest to pierwsza gama opon na wszystkie osie, która może się poszczycić klasą AAA dotyczącą oporów toczenia. Dzięki temu zestaw składający się z ciągnika siodłowego i naczepy wyposażony w opony tej gamy i używany w transporcie dalekobieżnym pozwala zaoszczędzić nawet litr paliwa na 100 kilometrów bez utraty trwałości ogumienia. Według europejskich norm etykietowania X LINE Energy D2 315/70 R22.5 jest pierwszą oponą na oś napędową z oporami toczenia klasy A. Michelin oferuje przewoźnikom pierwszą kompletną gamę opon klasy AAA (oporów toczenia) na wszystkie osie. X LINE Energy F 385/55 R22.5 na oś prowadzącą oraz X LINE Energy T 385/55 R22.5 na osie naczep również otrzymały klasę A. Opony gamy X LINE Energy klasy AAA powstały w oparciu o innowacyjne technologie. Dzięki technologii Regenion elementy rzeźby bieżnika uzyskane w wulkanizacji w formach wydrukowanych w technologii 3D regenerują się z każdym kilometrem, zapewniając optymalną przyczepność opony w każdych warunkach przez cały okres jej użytkowania. Wraz ze zużywaniem się bieżnika odsłaniają się w nim nowe rowki gwarantujące nieprzerwaną mobilność. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej mieszanki gumy Silicion, X LINE Energy są pierwszymi oponami ciężarowymi zawierającymi krzemionkę w bieżniku. Zmniejsza to znacząco opory toczenia oraz obniża zużycie paliwa pojazdu. Technologia InfiniCoil polega na zastosowaniu kordu stalowego o długości aż do 400 metrów, który jest nawinięty wzdłuż osi toczenia opony i tworzy opasanie zwiększające stabilność opony w całym okresie eksploatacyjnym. Opona z technologią InfiniCoil cechuje się większą wytrzymałością, wyższym indeksem nośności i większym bezpieczeństwem użytkowania w trudnych warunkach drogowych.  Z kolei mieszanka gumy Carbion, powstała w innowacyjnym procesie łączenia składników w fazie ciekłej, charakteryzuje się większą jednorodnością, gwarantując większą trwałość i wyższe przebiegi. Więcej informacji na stronie www.michelin.pl

 

 

POWERTRAC

Power Plus

Opona przeznaczona jest na oś napędową. Została wykonana ze specjalnej mieszanki zapewniającej osiąganie wysokich przebiegów. Konstrukcja opony została zoptymalizowana pod kątem trwałości i dobrego odprowadzania ciepła. Wysoka odporność na czynniki wpływające na nieregularne zużycie bieżnika. Dostępna w rozmiarze 315/80 R22.5 i nośności 156/150M.

 

 

 

 

 

Confort Expert

Opona wykonana jest ze specjalnej mieszanki, dzięki czemu zapewnia osiąganie wysokich przebiegów. Przeznaczona jest na oś sterującą. Wykorzystanie sprawdzonych materiałów wpłynęło pozytywne na zwiększanie nośności. Confort Expert dostępna jest w rozmiarze 315/80 R22.5 i nośności 156/150M.

 

 

 

 

 

TracPro

Opona typu ON/OFF czyli do pojazdów obsługujących budowy. Dostępna w rozmiarze 13 R22.5 i nośności 156/150L. Przeznaczona jest na oś sterującą. Została wykonana z mieszanki zapewniającej większą wytrzymałość w trudniejszym terenie.

 

 

 

 

 

Cross Trac

Przeznaczona jest na oś naczepową. Specjalna mieszanka bieżnika zapewnia dobrą przyczepność i pokonanie większych przebiegów. Konstrukcja opony została zoptymalizowana pod kątem trwałości i dobrego odprowadzania ciepła. Wykorzystanie materiałów wysokiej jakości wpłynęło pozytywnie na zwiększanie nośności. Jest dostępna w rozmiarze 385/65 R22.5 i nośności 160L. Więcej na stronie www.boma.pl

 

 

UNIROYAL

FH 40, DH 40, TH 40

Oferta opon Uniroyal do transportu regionalnego i długodystansowego została poszerzona o nowe rozmiary ogumienia na każdą oś pojazdu. Opony Uniroyal przeznaczone są zarówno do autobusów, jak i pojazdów ciężarowych. Rodzina opon Uniroyal została uzupełniona o modele FH 40 na oś prowadzącą i DH 40 na oś napędową w rozmiarze 315/70 R22.5, a także o nowy model opony TH 40 do naczep w rozmiarach 385/55 R22.5 i 385/65 R22.5. Opony gwarantują długie przebiegi oraz wysoki poziom trakcji, nawet na mokrej nawierzchni. Zarówno w oponie FH 40 na oś prowadzącą, jak i w modelu DH 40 na oś napędową zastosowano nowy wzór bieżnika, który gwarantuje doskonałą przyczepność i bezpieczne prowadzenie nawet w ulewnym deszczu. Ponadto model FH 40 wyróżnia homologacja M+S, natomiast opona DH 40 oprócz oznaczenia M+S posiada również symbol 3MPSF (trzech szczytów górskich i płatka śniegu), co oznacza, że może uzyskać lepsze osiągi na błocie czy śniegu. Opona TH 40 dzięki zoptymalizowanej mieszance gumowej jest wyjątkowo odporna na rozcięcia oraz gwarantuje wysokie przebiegi i długi okres eksploatacji.  Ponadto stopka karkasu w oponach Uniroyal została wzmocniona w celu zwiększenia ich trwałości. Dzięki optymalnej gęstości kordu, opony mogą wytrzymać zmienne obciążenie, a specjalna warstwa wewnętrzna zapobiega stopniowej utracie ciśnienia. Natomiast „bieżnikowalny” karkas pozwala na wydłużenie okresu eksploatacji opon, co wpływa na efektywność kosztową floty pojazdów. www.uniroyal-truck-tires.com

Opony zimowe do SUV-ów

GOODYEAR

UltraGrip Performance SUV Gen-1

W tej oponie samoblokujące się lamele i wzór bieżnika składają się na system 3D-BIS (3D Block Interlocking System), który zapewnia lepszą równowagę między przyczepnością na suchych nawierzchniach a osiągami na śniegu. Zoptymalizowany pod kątem SUV-ów układ lameli, teraz ustawionych równolegle do krawędzi klocków w środkowej części bieżnika, poprawia przyczepność, hamowanie oraz trakcję na śniegu i oblodzonych drogach. Dzięki technologii ActiveGrip optymalna, poszerzona powierzchnia styku z drogą zwiększa przyczepność i poprawia parametry hamowania. Większy kontakt opony z drogą to większy styk z jej powierzchnią, co ma bezpośrednie przełożenie na poprawę stabilności. Ostatnia z zastosowanych innowacji, wskaźnik TOP (Tread Optimal Performance) informuje kierowcę o rekomendowanym momencie wymiany opony na nową. Opona UltraGrip po raz kolejny została liderem osiągów w testach TÜV i renomowanych czasopismach motoryzacyjnych. Gen-1 uzyskała znakomite wyniki w testach TÜV na hamowanie na mokrych, suchych, oblodzonych i zaśnieżonych nawierzchniach. Opony UltraGrip Performance SUV Gen-1 są dostępne w szesnastu rozmiarach. www.goodyear.eu/pl

Opony osobowe - letnie

GITI TIRE

GT Radial FE1 City                                                          

Po raz pierwszy opona ta została zaprezentowana na tegorocznych targach w Essen i będzie dostępna w sprzedaży w nadchodzącym sezonie letnim 2017. Bieżnik dostępny jest w 16 rozmiarach od 13 do 16 cali, o szerokości od 145 do 195 i profilach od 55 do 80. Opona została całkowicie zaprojektowana przez europejski dział rozwoju w Hanowerze. Dla podkreślenia miejsca powstania na ścianie bocznej opony widnieje panorama tego niemieckiego miasta. Opona FE1 City jest dedykowana do małych samochodów miejskich, takich jak Fiat 500, Ford Fiesta, czy Volkswagen Polo. FE1 City została wzmocniona tak, żeby radzić sobie z miejskimi przeszkodami, takimi jak krawężniki, spowalniacze, czy też kiepskiej jakości nawierzchnia. Celem firmy było stworzenie pierwszej prawdziwie europejskiej opony miejskiej. Opona ta zastępuje w gamie produktów bardziej uniwersalną oponę Champiro VP1. Poprawiono  parametry, wydłużając przebiegi opony, która na co dzień, poruszać się będzie na krótkich miejskich dystansach. FE1 City tworzy doskonałe uzupełnienie gamy produktowej wraz z oponą FE1, która dedykowana jest do większych samochodów z segmentu C i D w rozmiarach 15-17 cali. Dzięki tym dwóm produktom udało się pokryć 95 proc. rozmiarów w segmentach aut klasy od A do D. Opony marki GT Radial są w Polsce dystrybuowane przez firmę Colmec Sp. z o.o. www.colmec.pl

 

Opony rolnicze

BKT

Multimax MP 522

Nowa radialna Multimax MP522 to opona o szerokim spektrum działania, świetnie sprawdzająca się w ładowarkach teleskopowych oraz koparko-ładowarkach. Stabilność oraz wysoka nośność to niewątpliwe jej atuty. Jednak tym, co ją wyróżnia, jest wzmocniona stopka oraz stalowy oplot czoła opony, który zapewnia wyjątkową odporność na przebicie. Multimax MP 522 jest właściwą odpowiedzią na wszystkie potrzeby ciężkich prac rolno-przemysłowych. Dostępna jest w rozmiarze 400/80 R24 162A8/B. www.agrorami.pl

 

TAURUS

Point 65

Ogumienie zapewnia mniejsze ugniatanie gleby oraz większą przyczepność w porównaniu do innych produktów na podobnym poziomie cenowym. Premiera trzech nowych rozmiarów opony odbyła się podczas targów rolniczych Innov-Agri 2016 we Francji. Point 65 to linia radialnych opon bezdętkowych przeznaczonych do ciągników o mocy od 80 do 160 KM. W porównaniu do standardowego ogumienia rolniczego, opona posiada elastyczną konstrukcję, która zapewnia większą nośność przy takim samym ciśnieniu lub podobną nośność przy niższym ciśnieniu, co wpływa na mniejsze ugniatanie gleby i tym samym na wyższe plony. Zwiększona powierzchnia kontaktu z podłożem zapewnia lepszą przyczepność w różnych warunkach uprawy, wyższą efektywność pracy oraz mniejsze zużycie paliwa. Równoległy układ klocków bieżnika zapewnia dłuższe zachowanie właściwości trakcyjnych, a więc oferuje wysoką jakość i wydajność przez cały okres użytkowania. Te osiągi są możliwe dzięki wprowadzeniu udoskonalonego bieżnika oraz ulepszonej konstrukcji opony, które dodatkowo zapewniają wyższy komfort prowadzenia oraz zmniejszają ryzyko wpadania ciągnika w wibracje. Oferta skierowana jest z myślą o rolnikach, którzy szukają opon w przystępnej cenie, zakładających opony na traktory starszej generacji. Nowe rozmiary dostępne będą na przełomie 2016 i 2017 roku: 600/65 R34 151A8/151B, 600/65 R38 153A8/153B, 650/65 R38 157A8/157B. www.michelin.pl

 

Opony przemysłowe

MITAS

HCM

Mitas, firma z grupy Trelleborg, wprowadza na rynek nowy rozmiar opon z serii High Capacity Municipal - HCM, przeznaczonych dla służb komunalnych. Czeski producent ogumienia planuje też dalszy rozwój tej linii. Model 540/80 R38 HCM jest największym rozmiarem opon z serii, która liczy obecnie pięć produktów. Uniwersalne opony HCM znajdą zastosowanie w wielu urządzeniach, w szczególności wykorzystywanych przez służby miejskie. Konstrukcja z kordem stalowym zapewnia stabilność podczas przemieszczania się po drogach publicznych, a kaskadowy kształt bloków bieżnika, charakterystyczny dla opon HCM, daje optymalne właściwości samooczyszczające oraz zwiększa przyczepność na nawierzchni pokrytej śniegiem i błotem. Obecnie producent oferuje pięć rozmiarów opon HCM, a kolejne dwa rozmiary zostaną wprowadzone na początku 2017 r. www.mitas-tyres.com/pl/

 

 

Maszyny i urządzenia

CEMB

Geofix 34.0 HD

Firma Świstowski SA wprowadza do oferty urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii kół w systemie 3D. Geofix 34.0 posiada automatyczną regulację ustawienia kamer wraz ze zmianą wysokości podnośnika, co umożliwia ciągłą komunikację z ekranami pasywnymi na kołach pojazdu. Pomiar wszystkich parametrów następuje z dużą precyzją, a zakłócenia pochodzące od światła zewnętrznego są odfiltrowane. Oprogramowanie jest bardzo intuicyjne, poszczególne etapy są demonstrowane przez animację na monitorze. Urządzenie wyposażone jest w szczegółową i rozbudowaną bazę danych pojazdów osobowych. Szczegóły na stronie www.swistowski.pl

 

 

 

OMCN

Podnośnik dwukolumnowy 199/RX

Najwszechstronniejszy podnośnik dwukolumnowy na rynku. Urządzenie posiada elektroniczną synchronizację podnoszenia o udźwigu do 5500 kg. Specjalnej konstrukcji łapy pozwalają na obsługę wszystkich samochodów osobowych i dostawczych. Moc silników podnośnika to 2 x 3,3 kW, zasilanie 400V/50Hz. Wymiary: wysokość kolumn wynosi 2610 mm, natomiast wysokość całkowita 5000 mm. Maksymalna wysokość podnoszenia wynosi 1910 mm, minimalna 120 mm. Urządzenie posiada ramiona symetryczne w zakresie 600 - 1800 mm (podwójnie łamane), szerokość między kolumnami 3000 mm, automatyczne blokowanie ramion przy podnoszeniu, odblokowanie w dolnym położeniu oraz automatyczny system smarowania nakrętek. Waga podnośnika 1480 kg. Podnośnik wykonany jest z najwyższej klasy materiałów i posiada 3-letnią gwarancję. Więcej na stronie www.lewor.pl

 

SUN

Tester diagnostyczny PDL 5500

Najnowszy model urządzenia ma zwiększoną funkcjonalność, zaawansowane możliwości diagnostyczne, wydajniejszy system operacyjny oraz większy, kolorowy wyświetlacz dotykowy. PDL 5500 nadaje się do pracy w trudnych warunkach warsztatowych, przeznaczony do specjalistycznych badań diagnostycznych, wyposażony w tester komponentów, oscyloskop dwukanałowy oraz multimetr. Urządzenie charakteryzuje się szybkim startem (5 sekund), czasem 30 sekund do odczytu kodów i danych oraz inteligentnym ładowaniem (bateria jest ładowana bezpośrednio z pojazdu). Ponadto tester komponentów prowadzi krok po kroku przez diagnozowanie przyczyny usterki, automatycznie konfiguruje, wskazując co i jak testować, oraz jaki wynik powinien być uzyskany. Wbudowany samouczek dokładnie pokazuje opis, przegląd komponentów i układów oraz zasad ich testowania. Posiada szybki wybór pojazdów wcześniej diagnozowanych bez potrzeby ponownej identyfikacji, szybką kontrolę (specjalna funkcja pozwalająca na szybką wstępną diagnozę), dwukanałowy oscyloskop do testowania sygnałów o wysokiej częstotliwości, jeden adapter bezkluczowy do pojazdów zgodnych z systemem EOBD (testowanie bez konieczności wymiany adaptera), nawigację na 8-calowym wyświetlaczu dotykowym lub za pomocą klasycznych przycisków nawigacyjnych. Do przechowywania danych diagnostycznych, danych wykonanych testów i pomiarów służy dużej pojemności karta microSD. Istnieje możliwość podłączenia testera do PC za pomocą portu USB, odczytywanie drukowanie, wysyłanie i przechowywanie danych diagnostycznych za pomocą aplikacji ShopStream Connect. Urządzenie pozwala na diagnostykę producencką większości marek samochodów europejskich, azjatyckich oraz amerykańskich (pełna diagnostyka EOBD). Obsługuje wiele różnych systemów, łącznie z systemami monitorowania ciśnienia TPMS, kodami usterek specyficznych dla danego producenta, danymi bieżącymi. Więcej informacji na stronie www.sklepwarsztatowy.pl

Felgi

BBS

SX

Jest to nowość firmy na sezon 2016/2017. Produkowana w rozmiarach 7.5 x 17, 8 x 18, 8.5 x 19 i 9.0 x 20 w wersjach pięciootworowych. Felga przeznaczona jest do większości samochodów klasy wyższej oraz premium. Felgi o średnicy od 17 do 18 cali są homologowane do wielu modeli jako ECE. Obręcz o średnicy 20 cali oferowana jest również do samochodów SUV. Felgi dostępne są w kolorach brillantsilber (srebrna) oraz kristallschwarz (czarna). Modele dopuszczone do eksploatacji zimowej są w wyjątkowo korzystnej cenie. Więcej informacji na stronach: www.rtec-hanse.pl, www.bbs.com

BOPSS

Viper

                     

W ofercie firmy pojawiły się obręcze grupy Viper z przeznaczeniem na warunki zimowe. Obręcze zostały zabezpieczone dodatkową warstwą antykorozyjną, również w przypadku felg tzw. „polerowanych”, które można bez problemu użytkować w agresywnych warunkach zimowych. Ich bogate wzornictwo oraz duży asortyment rozmiarów sprawia, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Dostępne w rozmiarach 15-18 cali,  oferowane są w trzech kolorach: srebrnym, czarnym, matowym oraz czarnym z polerowanym frontem. Więcej na www.bopss.pl

BORBET

Y

Felga produkowana jest w rozmiarach od 16 do 19 cali i przeznaczona jest do samochodów z mocowaniem felg 5-otworowym. Najwyższa jakość wykonania oraz wyjątkowy lakier „titan matt” zapewnia klientom satysfakcję, a samochodom wspaniały wygląd. W wersji do BMW (120/5) felgi posiadają homologację ECE. Felgi przeznaczone są do użytkowania w okresie zimowym. Więcej informacji na: www.rtec-hanse.pl, www.borbet.de

BROCK

B37

Nowością w ofercie firmy jest felga B37 w kolorze „dark sparkle” (DS). Felga wykonana w stylu „Concave-Line” jako 10-ramienna „turbina”. Wygląd jej łączy ze sobą dynamikę, sport oraz elegancję. Felgi w nowym kolorze (DS) dostępne są w rozmiarach 8 x 18, 8.5 x 19, 9 x 20 i 9.5 x 20. Można je montować w wielu samochodach klasy Premium oraz SUV. Posiadają wiele homologacji ECE oraz możliwości montażu oryginalnego loga aut. Dodatkowe informacje na stronach: www.rtec-hanse.pl, www.brock.de

RIAL

M10, MX10

Rial wprowadził na rynek nową wersję kolorystyczną znanych już na ryku „replik” M10 (Mercedes) oraz X10 (BMW). Obok już dostępnych wersji srebrnych i czarnych Rial wprowadził nowy kolor „metal grey”. Felgi M10 w kolorze „metal grey” dostępne są w rozmiarach od 6.5 x 16 do 8.5 x 19 oraz w wersji SUV-M10X w rozmiarach 7.5 x 17, 8.5 x 19 i 8.5 x 20. Felgi posiadają homologację ECE oraz możliwość montażu oryginalnego loga marki samochodu. Felgi X10 w kolorze „metal grey” dostępne są w rozmiarach od 7 x 16 do 8 x 18 (w tym wersja SUV). Również posiadają homologacje ECE oraz możliwość montażu oryginalnego loga. Więcej informacji: www.rtec-hanse.pl, www.rial.de

Części

TEXTAR

Tarcze hamulcowe PRO+ do Porsche 981

Firma Textar wprowadziła do swojej oferty wentylowane tarcze hamulcowe do Porsche 981. Model 981 to trzecia generacja Porsche Boxter, którego produkcja przypadła na lata 2012-16. Najnowszym uzupełnieniem oferty firmy Textar są wentylowane tarcze hamulcowe do Porsche Boxter 981 (04.2012-16) i spokrewnionym z nim Porsche Cayman 981c (03.2013-16), które wyposażono w silnik benzynowy o pojemności 2.7 litra. Obejmują one dwie referencje - na lewe (numer 92279905) i prawe (92280005) koło przedniej osi. Wentylowane tarcze hamulcowe Textar do wspomnianych modeli Porsche zostały wykonane w technologii PRO+. Oznacza to podwyższoną zawartość węgla w żeliwie (High Carbon), co w praktyce minimalizuje obciążenie termiczne powstałe w trakcie hamowania. Inaczej nagrzana powierzchnia tarczy uległaby odkształceniu, co mogłoby doprowadzić nawet do jej pęknięcia. Zapewnienie takiego zabezpieczenia jest niezwykle istotne w samochodach o wysokich osiągach. Dodatkowo, powierzchnia tarczy hamulcowej PRO+ jest lakierowana, co w połączeniu z felgami pozwala na efektowną ekspozycję optyczną. Przy wątpliwościach dotyczących doboru referencji Textar do konkretnego modelu samochodu, można skorzystać z katalogu TecDoc lub multimedialnej aplikacji BrakeBook.

Oleje, smary

SHELL

Rimula R5 LE

Oleje silnikowe Shell Rimula R5 LE znakomicie dostosowują się do zmiennych warunków pracy silnika. Półsyntetyk został wyprodukowany w Technologii Dynamic Protection Plus łączącej w sobie zalety technologii Shell PurePlus i Adaptive Additive. Dzięki temu przyczynia się do wydłużenia czasu eksploatacji silnika i obniżenia kosztów działalności związanych ze zużyciem paliwa. Wpływa także na wydłużenie żywotności oleju, co przekłada się na dłuższe przebiegi między jego wymianami. Shell Rimula R5 LE jest przeznaczony do użytkowania w silnikach poddawanych intensywnej eksploatacji. Jego wyjątkowe właściwości fizyczne i chemiczne przyczyniają się do wydłużenia dopuszczalnych przebiegów oraz lepszej ochrony silników Diesla wyposażonych w filtry DPF oraz inne systemy obróbki spalin. Olej jest zalecany do silników spełniających normy niskiej emisji spalin Euro IV, V i VI.

 

Rimula R5 E

Olejem przeznaczonym do różnych intensywnie eksploatowanych pojazdów jest Shell Rimula R5 E, również wyprodukowany w technologii Dynamic Protection Plus. Jest on szczególnie zalecany do stosowania w samochodach ciężarowych i pojazdach transportu publicznego. Dzięki opatentowanej przez Shell technologii Shell PurePlus baza olejowa wykorzystywana w półsyntetycznych olejach silnikowych Shell Rimula jest produkowana z gazu ziemnego, a nie jak było do tej pory na bazie ropy naftowej. Środki smarne oparte na olejach bazowych wytwarzanych w technologii Shell PurePlus są pozbawione praktycznie wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej. Dzięki temu oleje Shell Rimula pomagają zachować optymalną czystość silnika w stopniu zbliżonym do fabrycznej, a także wysoką stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy, co pozwala utrzymać najwyższe parametry eksploatacyjne silnika.

 

Szkolenia

GLOBAL TRADERS

Szkolenia z zakresu TPMS

W 2017 roku firma Global Traders rozpocznie kolejną turę darmowych szkoleń teoretyczno-praktycznych z zakresu TPMS. Szkolenia adresowane są do właścicieli warsztatów samochodowych, serwisów oponiarskich oraz ich pracowników, a także wszystkich osób planujących rozpoczęcie działalności w tej branży. Zajęcia odbywać się będą z użyciem sprzętu marki CUB, programatora Sensor Aid oraz w pełni uniwersalnych czujników Uni Sensor. Kolejny rok zebranych doświadczeń zaowocuje w nowe tematy poruszane w ramach planowanych szkoleń. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do kontaktu: tel. 95 752 40 17, e-mail. info@cub-tpms.pl

Opr. (dg), (ik), (pm), (seg)

Opisy produktów zamieszczane w tym dziale są opracowywane przez redakcję na podstawie informacji dostarczanych przez ich producentów lub dystrybutorów. UWAGA! Nowości rynkowe przesłane do redakcji „Przeglądu Oponiarskiego” po 15 dniu miesiąca poprzedzającego aktualne wydanie będą publikowane dopiero w następnym wydaniu.

Zobacz cały numer PO 12/140 (Grudzień 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń