Japoński producent opon dąży do opracowywania bezpieczniejszych opon oraz prowadzi działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach. W październiku br. Yokohama wsparła m.in. jesienną kampanię brytyjskiej organizacji Tyresafe.
W październiku na terenie Wielkiej Brytanii realizowanych było wiele różnych działań w celu zwiększania świadomości użytkowników ruchu drogowego o znaczeniu opon dla bezpieczeństwa jazdy. W ramach niej kierowcy mogli dowiedzieć się więcej m.in. o kontroli stanu ogumienia czy prawidłowym ciśnieniu powietrza i jego wpływie na parametry opon.
Informacje na temat tego dlaczego warto dbać o opony, Yokohama umieściła też w swoich spotach reklamowych, które były emitowane podczas meczu pomiędzy Chelsea Londyn a Manchesterem United. Dzięki umowie sponsorskiej z Chelsea Londyn, firma może zwiększać świadomość wśród kierowców również podczas rozgrywek sportowych. W ten sposób koncern może dotrzeć ze swoim przekazem do nawet kilkudziesięciu fanów londyńskiego klubu piłkarskiego.
(ik)
Źródło i fot. Yokohama