Firma Nexen Tire, w ramach swoich działań marketingowych, uruchomiła nową stronę internetową, której celem jest promowanie współpracy z klubem piłkarskim Manchester City. Na witrynie znajdują się informacje zarówno dla klientów koncernu, jak i kibiców angielskiej drużyny.
Producent opon z Korei Południowej jest oficjalnym sponsorem klubu Manchester City od sierpnia 2015 r. Wspierając znaną, angielską drużynę, Nexen stara się wzmocnić swoje działania marketingowe w Europie w celu dotarcia do większej liczby europejskich klientów oraz zwiększenia świadomości i umocnienia marki na tym rynku. Przedstawiciele koncernu postawili na aktywną komunikację z użytkownikami, czego efektem jest m.in. nowa strona internetowa, dostępna pod adresem: http://nexen-mancity.com. Klienci Nexen Tire mogą na niej znaleźć różne informacje na temat współpracy producenta z klubem piłkarskim i podejmowanych przez firmę działań marketingowych.
Natomiast fani Manchester City znajdą na stronie informacje o zawodnikach angielskiej drużyny, ostatnich rozgrywkach i wiele innych aktualności związanych z klubem. Dodatkową atrakcją są m.in. galerie zdjęć, na których uchwycono piłkarzy podczas meczu.
(ik)
Źródło i graf. Nexen