SUKCESY: Master Mechanik doceniony

Employer Branding Institute zauważył działania digital Inter Cars S.A.

 

Inter Cars otrzymał wyróżnienie w siódmej edycji konkursu Employer Branding Stars, organizowanego przez Employer Branding Institute. W kategorii najlepsze działania digital doceniono program Master Mechanik.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy. Uczestniczyły w nim firmy realizujące najlepsze kampanie employer branding, w tym z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Oceniało je jury tworzone przez ekspertów branży HR, komunikacji wewnętrznej, PR, mediów, employer branding, reklamy, marketingu i social mediów.

Nagrody przyznano w dziewięciu kategoriach: najlepsza kampania employer branding (budżet powyżej 100 tys. zł i budżet poniżej 100 tys. zł), najlepsze wewnętrzne działania employer branding, najlepszy pomysł kreatywny, najlepsza strona kariery, najlepsze video, najlepsze materiały rekrutacyjne, najlepsze wykorzystanie mediów społecznościowych, najlepsze działania offline i najlepsze działania digital.

W tej ostatniej kategorii wyróżnienie otrzymała firma Inter Cars. Jury doceniło realizowany przez spółkę program Master Mechanik. Ocenie poddano innowacyjność i oryginalność działań, dopasowanie do grupy odbiorców, integralność z ofertą pracodawcy oraz uzyskane efekty. Wyróżnienie zostało wręczone 14 września podczas gali EBstars. 

Tegoroczna edycja programu

Master Mechanik to program skierowany do właścicieli i pracowników warsztatów samochodowych. Ma na celu rozwój wiedzy i umiejętności mechaników, a w dłuższej perspektywie podnoszenie jakości usług świadczonych przez warsztat oraz budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku. W tegorocznej edycji, w pierwszym etapie realizowanym z użyciem nowoczesnej platformy online, wzięło udział ponad tysiąc osób. Uczestniczyli oni w wirtualnej podroży amerykańską Route 66, w trakcie której rozwiązywali różnego rodzaju zadania i testy.

27 września odbył się finał programu Master Mechanik w części, kierowanej dla mechaników z branży ciężarowej. Dwa dni później miał miejsce finał konkursu w części kierowanej do mechaników z branży osobowej. W centrum szkoleniowym firmy w Czosnowie na zawodników, którzy uzyskali najlepsze wyniki w pierwszym etapie, czekały zadania z zakresu diagnostyki i naprawy usterek przygotowane przez trenerów Inter Cars oraz firmę Moto Remo, jednego z partnerów programu.

Każdy z finalistów przeszedł przez cztery rundy zadań. Pracując przy Skodzie Roomster, musiał rozpoznać przyczynę i usunąć usterkę oświetlenia, a także ustalić, z jakiego powodu silnik samochodu nie osiąga pełnej mocy. W Citroenie C4 przyszło im znaleźć przyczynę, z powodu której nie daje się uruchomić silnika oraz klimatyzacji. Kolejna runda polegała na dokonaniu pomiarów elektrycznych na elementach Skody Rapid. Uczestnicy musieli podać jak najwięcej informacji na ich temat, dotyczących np. funkcjonalności czy sposobu pracy, a także zinterpretować wyniki przeprowadzonych pomiarów. Osobne stanowisko przygotowała firma Moto Remo. Tam finalistom kazano zdiagnozować usterkę turbosprężarki i wymienić wszystkie czynności, jakie należy wykonać przed montażem nowego podzespołu, aby uniknąć awarii nowej turbosprężarki.

Ostatecznie w branży ciężarowej najlepszy okazał się Krzysztof Romańczyk (na zdjęciu powyżej) z warsztatu Truck Partner Sp. z o.o. w Nowym Sączu. Z kolei spośród zawodników z branży osobowej triumfował Jacek Bagiński (na zdjęciu poniżej), reprezentujący serwis Automax w Kołobrzegu. To oni mogą poszczycić się prestiżowym tytułem Master Mechanika.

Opr. (ik)

Źródło i fot. Inter Cars

Zobacz cały numer PO 11/139 (Listopad 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń