W BRANŻY: Serwis z drużyną piłkarską

Mrotek Auto Serwis z Piły dołączył do sieci BestDrive

 

Jest w Polsce serwis motoryzacyjny, który od blisko 20 lat aktywnie działa na lokalnym rynku, a od 5 lat ma również swoją drużynę piłkarską. Firma, o której piszemy, to Mrotek Auto Serwis z Piły, a drużyna pod taką samą nazwą odnosi sportowe sukcesy w pilskiej lidze Futsalu, czyli piłki halowej. Drużyna liczy aż 22 zawodników, jednak każdorazowo zespół grający na boisku pod dachem stanowią: bramkarz i czterech piłkarzy, którzy wymieniają się podczas meczu. Natomiast emocje kibiców są takie same, a czasami nawet większe niż na Stadionie Narodowym.

Od września 2016 roku serwis działa w barwach sieci BestDrive, należącej do koncernu Continental. Jest zlokalizowany w centrum 80-tysięcznego miasta, w bliskim sąsiedztwie siedziby znanej w kraju fabryki sprzętu oświetleniowego marki Philips.

Serwis zaczynał działalność w 1998 roku od małego, dzierżawionego warsztatu przy ulicy Śniadeckich, który w tym samym roku został zamieniony na większy obiekt przy al. Poznańskiej. Tutaj firma zadomowiła się na całe 10 lat, sukcesywnie powiększając powierzchnię wynajmowanych hal.

Dzisiaj Mrotek Auto Serwis, gospodarząc na własnym terenie przy ulicy Naftowej 14, zajmuje powierzchnię 10 tys. m kw., z czego blisko 2 tys. pod dachem. Działa tu 11 stanowisk do obsługi samochodów osobowych i dostawczych. Na podkreślenie zasługuje fakt wyposażenia serwisu w liczne urządzenia testujące i diagnostyczne, które stanowią cenne wsparcie przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych pojazdów. Działa tutaj m.in. wyważarka John Bean BFH 2000 stanowiąca diagnostyczne wyposażenie warsztatu pracującego w oparciu o technologię laserową. Urządzenie z pomocą pięciu kamer kompleksowo przegląda każdą oponę i obręcz specjalnymi skanerami laserowymi 3D.

Załogę stanowi 10 mechaników i 3 osoby w Biurze Obsługi Klienta (BOK). Na terenie serwisu działa myjnia parowa, przechowalnia opon, a całość obrazu dopełnia obszerny utwardzony plac i - co nie jest bez znaczenia - duża liczba miejsc parkingowych dla klientów. Na uwagę zasługuje m.in. nowocześnie zaprojektowane i wyposażone BOK. Klienci są mile zaskoczeni przyjazną kolorystyką i funkcjonalnością tej części obiektu. W serwisach sieci BestDrive klienci oczekują na odbiór auta na wygodnej kanapie z filiżanką aromatycznej kawy, a jeżeli przyjechali w towarzystwie dzieci, bo i tak może się zdarzyć, to milusińscy znajdą zajęcie w specjalnie dla nich przygotowanym i wyposażonym miejscu do zabawy.

W Pile, na ulicy Naftowej 14, ze szczególną starannością podchodzą do każdego klienta. Przy zmianie kół lub tylko opon mechanicy dokładnie sprawdzają stan klocków i tarcz hamulcowych, a potem składają sprawozdanie właścicielom aut, opisując w jakim stanie są te - jakże ważne dla bezpieczeństwa - elementy układu hamulcowego.

Serwis obsługuje także floty firmowe, m.in. 40 pojazdów Philipsa, 35 aut firmy kurierskiej UPS oraz 40 samochodów regionalnej dyrekcji Poczty Polskiej.

Warto dodać, że na terenie serwisu od wielu lat działa, znana w całym mieście, bo zaczynała działalność jako pierwsza, wypożyczalnia samochodów pod nazwą „Auto na chwilę” oferująca łącznie 28 aut, w tym 5 osobowych i 23 dostawcze - wielozadaniowe.

- Wejście do rodziny serwisów BestDrive to był naprawdę dobry wybór - ocenia Damian Mrotek, właściciel serwisu i wypożyczalni aut. - Ujednolicenie wizerunku firmy i jasny, czytelny przekaz informacyjny, jakie usługi są tutaj dostępne, spowodowały, że wielu nowych klientów dostrzegło ofertę naszej firmy, a ci, którzy znali nas wcześniej, przecierali oczy z podziwu, widząc skalę dokonanych zmian i udoskonaleń. Chcąc konkurować na lokalnym rynku usług motoryzacyjnych, nie możemy zatrzymać się w miejscu pod względem wyposażenia serwisu i standardu obsługi klienta. Oferowanie tylko usług wulkanizacyjno-oponiarskich to już przeszłość. Dlatego wybraliśmy optymalną drogę rozwoju, wzbogacając ofertę o szybki serwis samochodów. Korzystając z gotowych, sprawdzonych wzorców sieci BestDrive, wdrożyliśmy nowoczesne procedury oraz zwiększyliśmy efektywność pracy.

Tekst: (kż)

Fot. arch. BestDrive

Zobacz cały numer PO 11/139 (Listopad 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń