Najładniejszym polskim stoiskiem targów Automechanika 2016 głosami użytkowników portalu Exspace zostało wybrane stoisko firmy Profix. Kolejne miejsca zajęły stoiska firm Polcar i Denckermann. 11 października poznaliśmy Laureatów 32. Edycji StandOUT Automechanika 2016 Frankfurt - konkursu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej, organizowanego przez portal Exspace.
Na zakończonych 17 września Automechanika 2016 we Frankfurcie największych i najważniejszych na świecie targów techniki motoryzacyjnej wystawiało się ponad 4800 wystawców z całego świata, wśród których zaprezentowało się 160 firm z Polski. Do finału Konkursu StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt architekci z portalu Exspace wytypowali realizacje wystawiennicze 77 polskich firm. Na 77 wyróżniających się polskich stoisk Automechanika 2016, które znalazły się w finale StandOUT, zagłosowało 5648 osób. Liczba głosujących świadczy o tym, że konkurs na najciekawsze stoiska frankfurckich targów wzbudził również wiele emocji wśród kilku tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace. Oglądając dobrze zaprojektowane stoiska, możemy nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat marek i ich produktów.
Partnerem wydarzenia były Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Konkurs Patronatem Medialnym objął m.in. Przegląd Oponiarski.
Miło nam poinformować, że Przegląd Oponiarski ufundował nagrody dla pięciu firm - Laureatów konkursu StandOUT. w postaci Pakietów Reklamowych o łącznej wartości 5500,00 zł.
Zwycięzcy głosowania StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt
I. Miejsce - stoisko firmy Profix
II. Miejsce - stoisko firmy Polcar
III. Miejsce - stoisko firmy Denckermann
Wyróżnienia Honorowe przyznawane przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej portalu Exspace, otrzymały następujące firmy:
- ZAP SZNAJDER BATTERIEN S.A. (Nagroda: pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 2000 zł),
- Unimetal (Nagroda: pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 1500 zł),
- Troton (Nagroda: pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 1000 zł),
- V-Tech (Nagroda: pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 500 zł),
- WESEM. (Nagroda: pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 500 zł).
Uznanie jury wzbudziły także ekspozycje firm Turbo TEC, Tomex, Aroma, Lotos Oil, Geyer & Hosaja, NAT, Avisa, CAP, Lumag, Uni-Trol, Moto Remo, WSK Poznań, Imioła Hakpol, Auto Part, Loro Factory, Tes, Kart, Ogniochron, inGremio, Novol, NTools i APP.
Laureatom gratulujemy! I do zobaczenia za dwa lata!
(seg), Zdjęcia: U. Kałużna