Już 22 listopada w warszawskich halach Expo XXI odbędą się największe w Polsce targi motoryzacyjno-biznesowe Fleet Market 2016. Wystawa stanowi okazję by w jednym miejscu zobaczyć najnowsze modele samochodów osobowych i dostawczych, także te debiutujące na naszym rynku. Oprócz nowości, koncerny motoryzacyjne zaprezentują też auta, które wśród przedsiębiorców cieszą się największą popularnością.
Ciekawie zapowiada się ekspozycja samochodów dostawczych. Opel pokaże wszystkie wersje swojego największego modelu - Movano, natomiast Renault do Expo XXI przywiezie m.in. wszechstronnego Mastera. Mercedes zaprezentuje dwa pojazdy użytkowe - Vito i Sprintera. Grupa PSA, czyli Citroën i Peugeot zaprezentuje bliźniacze modele Jumper i Boxer. Volkswagen zaplanował natomiast premierowy pokaz produkowanego w podpoznańskich Białężycach Craftera drugiej generacji. Podczas targów oprócz samochodów będzie można zobaczyć też ciekawe zabudowy zrealizowane na wielu pojazdach użytkowych.
Ekspozycja samochodów osobowych będzie jeszcze bardziej ekscytująca choćby dlatego, że zaplanowano kilkanaście polskich premier. Nie zabraknie też aut, które w szczególny sposób upodobały sobie firmy. Obraz samochodu firmowego nieustannie ewoluuje. Białe auta ze stalowymi obręczami, klimatyzacją, radiem i szybami otwieranymi na korbkę już dawno przestały być synonimem auta firmowego. Dziś klienci biznesowi kupują samochody, które są średnio o 20 tysięcy złotych droższe niż auta sprzedawane klientom indywidualnym.
Škoda, najpopularniejsza na naszym rynku marka, zaprezentuje dwa modele - Octavię i Superba. Oba te auta są największe w swoich klasach. Volkswagen pokaże Golfa, który jest przy okazji najpopularniejszym modelem samochodu na świecie. Premiera kompaktowego i30 z pewnością przyciągnie na stoisko Hyundaia wielu targowych gości. Poprzednie wersje tego auta cieszyły się dużą popularnością. Swój udział w sprzedaży ma też Policja, która podobnie jak wielu innych użytkowników, chwali ten model za trwałość i atrakcyjną cenę. Renault zaprezentuje swoją biznesową gwiazdę - Megane, z nadwoziem typu kombi. Użytkownicy cenią go za komfort i przestrzeń. Ford przedstawi Mondeo, wyposażone w pakiet ST. Tak skonfigurowane auto niewątpliwie łączy w sobie elegancję i sportowy sznyt. Opel pokaże dwa modele, które są pierwszym wyborem dla wielu flot samochodowych. Niewielka Corsa od wielu lat rywalizuje ze Škodą Fabią o miano najpopularniejszego auta segmentu B, zaś Astra i Astra kombi zdobyły tytułu samochodu roku. Nowa odsłona jest zwinniejsza, lżejsza, bardziej oszczędna i znacznie lepiej wyposażona.
Niektóre modele samochodów niekoniecznie muszą sprzedawać się w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy, aby zyskać miano popularnych aut firmowych. Tak jest w przypadku marek premium. BMW serii 3 częściej wybierają przedsiębiorcy niż klienci indywidualni. Przedstawiciele koncernu dostrzegli to i wprowadzili popularna „trójkę” w wersji Business. Mercedes E to jedna z bardziej reprezentacyjnych limuzyn oferowana w swoim segmencie. Model ten kojarzy się z komfortem, bezpieczeństwem i prestiżem. Podczas targów niemiecki importer zaprezentuje to auto w bardziej praktycznej wersji nadwoziowej - kombi.
Opisywane wyżej modele stanowią zaledwie część spośród tych, które będzie można zobaczyć podczas targów Fleet Market. Na stronie www.fleetmarket.pl znaleźć można pełną listę aut.
(ik)
Źródło i fot. Fleet Meetings