Inauguracji kolejnej kolejki piłkarskiej Bundesligi towarzyszyła prezentacja nowej, telewizyjnej reklamy firmy oponiarskiej Goodyear. W spocie wystąpiły gwiazdy Bayernu Monachium - David Alaba, Philipp Lahm, Javi Martínez, Franck Ribéry i Arjen Robben.
Aby uczcić partnerstwo, Goodyear i Bayern Monachium wyprodukowały reklamę telewizyjną (https://www.youtube.com/watch?v=wv7V-36mfsw) z udziałem światowej klasy piłkarzy reprezentujących barwy słynnego niemieckiego klubu. Materiał wideo podkreśla wspólne wartości obu marek - „To become the best, you have to go the extra mile”, czyli „Aby stać się najlepszym, musisz pokonać dodatkową milę”.
- Film prezentuje ciężki trening zawodników niemieckiego klubu, niezwykle zmotywowanych, by zwyciężyć na murawie oraz pasję zespołu badawczo-rozwojowego Goodyeara, skoncentrowanego na dostarczaniu wysokiej jakości opon, które zdobędą branżowe nagrody - powiedział Martijn de Jonge, dyrektor marki Goodyear w regionie EMEA.
Zarówno Goodyear, jak i Bayern Monachium to marki o ponadstuletniej historii, których pasja w dążeniu do zwycięstwa przyniosła im uznanie i szacunek na całym świecie. Platynowe partnerstwo zostało zawarte pod koniec 2015 r. w obecności najważniejszych zawodników klubu.
Nagranie prezentujące kulisy powstawania reklamy dostępne jest pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=YiPCLDI4Bk8
(ik)
Źródło i fot. Goodyear