Inter Cars, największy dystrybutor części zamiennych w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Castrol, producent środków smarnych, mogą pochwalić się wieloletnią współpracą. Partnerstwo obu firm wchodzi w kolejny etap i ulega znaczącemu zacieśnieniu.
W ramach optymalizacji działań w regionie Castrol przeprowadził reorganizację systemu dystrybucji, co wpłynie na lepszą obsługę klienta i większą dostępność produktów. Obecnie marka koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych, autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Inter Cars będzie rekomendował markę Castrol, która stanowi zdecydowaną większość w jego portfolio. Natomiast producent środków smarnych będzie wspierał dystrybutora wszystkimi dostępnymi narzędziami. Przykładem takiej współpracy jest niedawno zakończony, konkurs Gala Biesiadna 2016, najważniejszy projekt Inter Cars w tym roku. Jednocześnie inne konkursy, promocje i projekty wspólnie organizowane przez obie firmy trwają przez cały czas.
Robert Kierzek, prezes zarządu Inter Cars, Krzysztof Soszyński, wiceprezes zarządu Inter Cars oraz
Sławomir Radoń, dyrektor marketingu Castrol na Europę Centralną, podpisują umowę o współpracy
(ik)
Źródło i fot. Inet Cars