SUKCESY: Opony Hankooka do Scanii

 

W przyszłości producent opon będzie dostarczać oryginalne wyposażenie do rozmaitych ciężkich samochodów ciężarowych i autobusów marki Scania. Scania to szwedzkie przedsiębiorstwo z siedzibą w Södertälje. Firma należy do spółki Volkswagen Truck & Bus GmbH, jednego z największych na świecie producentów samochodów ciężarowych i autobusów do wymagających zastosowań transportowych.

Firma Hankook będzie dostarczać opony do zakładów producenta pojazdów użytkowych w Szwecji. Dostawy obejmą gamę opon do ciężarówek e-cube MAX do transportu dalekobieżnego, jak i całoroczne opony SmartFlex do jazdy na średnich dystansach. Ogumienie przystosowano m.in. do modelu zoptymalizowanego niedawno pod kątem wymogów normy emisji Euro 6. W 2017 r. dodana zostanie także gama opon SmartWork stworzona z myślą o ciężarówkach pracujących na placach budowy.

Współpraca z przedsiębiorstwem Scania skoncentrowana będzie na rynku europejskim i początkowo obejmie 18 rodzajów opon w rozmiarze 22,5 cala. Scania to już drugie przedsiębiorstwo Grupy Volkswagen działające w branży ciężkich pojazdów użytkowych, z którym firma Hankook nawiązała współpracę. Od 2014 r. Hankook dostarcza swoje produkty także do samochodów MAN Truck & Bus GmbH.

Na zdjęciu od lewej: Stephan Brückner, dyrektor sprzedaży OE marki Hankook; Anders Williamsson, wiceprezes Scanii; Ryu Jae Seock, kierownik sprzedaży OE Hankooka na Europę; Klaus Krause, wiceprezes Europejskiego Centrum Technicznego Hankooka

- Współpraca z firmą Scania w zakresie dostaw oryginalnego wyposażenia świadczy o wysokiej jakości naszych produktów. Ogumienie z serii e-cube MAX, SmartFlex i SmartWork spełniło surowe wymogi inżynierów Scania. Dotyczyły one przede wszystkim wydajności, sprawności i zrównoważonego rozwoju - powiedział Ho-Youl Pae, dyrektor generalny europejskiego oddziału firmy Hankook.

W planach jest wyposażenie w opony marki Hankook wszystkich modeli samochodów ciężarowych i autobusów produkowanych przez firmę Scania w Europie. Dostawy ogumienia obejmą linię e-cube MAX, która przeznaczona jest do międzynarodowego transportu dalekobieżnego i którą zoptymalizowano pod kątem oporów toczenia, a także nowe opony całoroczne SmartFlex. Mogą one służyć zarówno do transportu dalekobieżnego, jak i dystrybucyjnego. W następnej kolejności, dodane zostaną opony do użytku na placach budowy i poza utwardzoną nawierzchnią z serii SmartWork. Ogumienie to przystosowano do montażu w pojazdach spełniających wymogi normy emisji Euro 6. Opony na oś skrętną i napędową sprawdzają się szczególnie pod względem żywotności oraz tego, że są przyjazne dla środowiska. Czynniki te istotnie wpływają na całkowite koszty eksploatacji (ang. TCO) i mają duże znaczenie w segmencie oryginalnego wyposażenia pojazdów użytkowych.

Zobacz cały numer PO 10/138 (Październik 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń