W BRANŻY: BestDrive - sukcesy flotowe

Wysoka jakość usług procentuje

 

Już cztery z pięciu największych międzynarodowych firm flotowych działających w Polsce na rynku CFM to strategiczni klienci sieci serwisów BestDrive. W tym roku do takich potężnych graczy w tej branży jak: Arval Service Lease Polska i LeasePlan Fleet Management Polska dołączyły Alphabet Polska Fleet Management oraz ALD Automotive Polska.

Aktualnie BestDrive dysponuje blisko 40 serwisami firmowymi i 100 serwisami partnerskimi, które świadczą usługi dla flot samochodowych na terenie całego kraju.

- Nasza działalność flotowa ukierunkowana jest przede wszystkim na obsługę flot osobowych - mówi Konrad Grabowski, (na zdjęciu) opiekun klientów flotowych w BestDrive. - Jesteśmy marką globalną należącą do koncernu Continental, który jest liderem wśród dostawców opon dla przemysłu motoryzacyjnego na świecie, a także ma pierwsze miejsce wśród dostawców opon do europejskich fabryk samochodów. Logo BestDrive widnieje dzisiaj na serwisach działających niemal na całym świecie. Wyróżnia nas m.in. elastyczne podejście do potrzeb klientów, a także nowoczesna, funkcjonalna platforma internetowa BestDrive Flota, służąca do koordynowania procesów związanych z wymianą ogumienia. 

To przyjazne użytkownikom narzędzie informatyczne oferuje: łatwy dostęp poprzez przeglądarkę internetową, intuicyjny interfejs dla użytkownika, dużą wydajność, strukturę poziomów dostępu (użytkownik auta, menadżer floty, serwis, administrator systemu), a także szeroki zakres raportów służących monitorowaniu procesów i kosztów związanych z zakupami, wymianą i przechowaniem depozytów.

Administrator może również prześledzić pełną historię auta flotowego, wpisując jedynie numer rejestracyjny. Jest to oszczędność czasu menadżerów flotowych, którzy potrzebne informacje mogą uzyskać kompleksowo w jednym miejscu. Niezwykle praktyczną funkcjonalnością platformy BestDrive Flota jest panel użytkownika końcowego. Umożliwia on kierowcy auta flotowego sprawdzenie, w którym sieciowym serwisie znajdują się jego opony oraz umówienie on-line terminu wizyty celem ich wymiany. Zarówno użytkownik pojazdu, jak i serwis otrzymają elektroniczną informację potwierdzającą rezerwację usługi.

- Platforma BestDrive Flota jest programem żywym i stale się rozwijającym - mówi Konrad Grabowski. - Nieustannie inwestujemy w rozwój systemowych narzędzi informatycznych. Modernizujemy je i ulepszamy. Zdarza się, że klienci flotowi zgłaszają nam swoje dodatkowe potrzeby, uwagi lub sugestie, które w miarę możliwości technicznych doskonalą funkcjonowanie platformy internetowej. Natomiast gdy wprowadzamy nowe funkcjonalności, to zawsze towarzyszą temu specjalistyczne szkolenia dla pracowników serwisów. Każdy serwis współpracujący z siecią BestDrive ma bezpośredni dostęp do platformy. Znacznym ułatwieniem dla bieżącej pracy serwisu jest możliwość szybkiego utworzenia i wydrukowania gotowego zlecenia warsztatowego. Kolejną zaletą systemu jest możliwość automatycznego zamawiania kuriera. Przed każdym sezonem mamy okres tzw. relokacji, kiedy floty przenoszą komplety opon z jednych serwisów do innych. Dzięki automatyzacji w tym zakresie wystarczy, że pracownik serwisu wypełni kilka pól w systemie, a wtedy automatycznie zostanie zamówiony odbiór przesyłki z serwisu. 

Serwisy działające w sieci BestDrive są w stanie spełnić najwyższe wymagania flotowe. Błyskawicznie reagują na potrzeby klientów, którzy dobrze wiedzą, że w sytuacji awaryjnej BestDrive nie zostawi ich na łasce losu. Pracownicy serwisu są w stanie dopasować się do każdej specyfiki pracy. Mogą wymieniać opony w serwisie stacjonarnym, wysłać do akcji serwis mobilny lub zorganizować stanowisko pracy w garażu u klienta. Do perfekcji opanowali akcję sezonowej wymiany opon w niskich i ciasnych podziemnych garażach biurowców, gdzie stacjonują auta flotowe. Specjalistyczne wyposażenie serwisu jest - po prostu - transportowane do podziemia biurowca, a potem wszystko dzieje się szybko, planowo i profesjonalnie. Inaczej praca sezonowego, podziemnego warsztatu, przy tej ilości kół do obsłużenia byłaby niemożliwa! 

Z kolei w jednym z serwisów BestDrive w Wielkopolsce działa, unikatowa, w pełni zautomatyzowana przechowalnia mieszcząca 8 tys. opon. Tutaj każda opona, odświeżona przed sezonem, czeka na właściciela w komfortowych warunkach - na osobnej półce.

Niewątpliwy sukces, jakim jest współpraca z czterema największymi firmami z branży CFM to wynik realizacji zaplanowanych działań, a także wdrożenia niezbędnych narzędzi, takich jak nowoczesny system informatyczny czy też procesy zapewniające flotom dostępność opon w sezonach wymiany. Jednak to wszystko nie byłoby możliwe bez  zaangażowania i wysokiej jakości pracy osób zatrudnionych w serwisach BestDrive, a także ofiarnej pracy osób z centrali polskiego oddziału BestDrive.

Tekst: (kż)

Fot. arch. BestDrive

Zobacz cały numer PO 10/138 (Październik 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń