Na zakończonych 17 września we Frankfurcie targach Automechanika - największych i najważniejszych na świecie targach techniki motoryzacyjnej - wśród ponad 4832 wystawców z całego świata zaprezentowało się 167 firm z Polski. Największe targi na świecie to piękne stoiska. Coraz częściej wśród tych wyróżniających się są realizacje polskich firm. Po raz pierwszy w historii targów Automechanika organizowany jest StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt - konkurs na najciekawsze polskie stoiska targów Automechanika 2016.
Finaliści konkursu StandOUT. [http://exspace.pl/contests/show/138] mają niepowtarzalną okazję promować swoje ekspozycje targowe jeszcze długo po zakończeniu imprezy. Konkurs StandOUT. to również wspaniała okazja do promocji marek i produktów poszczególnych wystawców jak i do promocji polskich branży w ogóle. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 31 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 74 tysiące głosów.
Na portalu Exspace umieszczona jest galeria najciekawszych kreacji wystawienniczych i w wyznaczonym czasie odbywa się będzie głosowanie na najciekawsze stoiska targów. Głosowanie StandOUT. Automechanika 2016 F trwać będzie w dniach 26 września - 10 października 2016 r. Zapraszamy do wyrażania opinii! Link: http://exspace.pl/contests/show/138
Nagrodzone zostaną trzy kreacje wystawiennicze z największą liczbą punktów. Dodatkowo jury pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej - redaktor naczelnej Exspace - przyzna Wyróżnienia Honorowe. Lauretów StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt poznamy dnia 11 października 2016 roku
Zapoczątkowany w 2012 roku StandOUT. zyskał szybko popularność jako wiodące źródło informacji dla wystawców i projektantów przestrzeni wystawienniczych. Celem prezentacji wyróżniających się kreacji wystawienniczych jest przyczynianie się do rozpoznawalności i wzmocnienia marek, jak i produktów wystawców. Unikatowe stoiska - które najlepiej prezentują aktualne trendy i wyjątkowe wizualne rozwiązania - wyszukuje zespół ekspertów w dziedzinie wystawiennictwa współpracujący z portalem Exspace.
Partnerem wydarzenia są Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz, a patronatem medialnym konkurs objął m.in. Przegląd Oponiarski. Organizatorem konkursów StandOUT, jest Exspace - portal, którego misją jest wspieranie firm i projektantów w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku.
Na stronach interenowych Przeglądu Oponiarskiego w ramach galerii StandOUT. - najciekawsze stoiska można również oglądać zdjęcia autorstwa Urszuli Kałużnej prezentujące najciekawsze stoiska polskich wystawców.
Sławomir Górzyński