We wrześniu br. firma WSOP z Gliwic poinformowała, że podpisała umowę serwisową z warszawskim, autoryzowanym serwisem pojazdów marki Mercedes-Benz. Współpraca przewiduje, że kompleksową opiekę nad urządzeniami diagnostycznymi i naprawczymi sprawuje od teraz WSOP.
Serwis Mercedes-Benz Warszawa to największy obiekt tej marki w Polsce, który został uruchomiony w maju 2004 r. Na przestrzeni kilku wcześniejszych miesięcy przy pomocy firmy WSOP, zamontowano tam urządzenia i instalacje do diagnozy i obsługi pojazdów. Utrzymujące się od tego czasu kontakty przybrały obecnie formę kompleksowej umowy serwisowej.
- Jesteśmy dumni, że firma Mercedes zaufała nam, co doprowadziło do podpisania umowy serwisowej - powiedział Adrian Kuśka, inżynier serwisu WSOP. - Tym samym klient przekazał Serwisowi WSOP obsługę techniczną swoich urządzeń, i to my będziemy teraz pilnować wszystkich terminów przeglądów technicznych, gwarancyjnych, konserwacji, itd. Wspomnę tylko, że pod naszą opiekę trafiły między innymi: 22 podnośniki, całe wyposażenie stacji kontroli pojazdów wraz z linią diagnostyczną i instalacja dystrybucji płynów eksploatacyjnych.
To już kolejna podpisana umowa serwisowa, którą realizuje firma WSOP. W jej ramach klienci otrzymują stałą pomoc, doradztwo techniczne oraz szybką interwencję w przypadku awarii. Niektóre problemy można rozwiązać podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem firmy, a tym samym uniknąć niepotrzebnych przestojów oraz kosztów naprawy.
- Niezależnie od wielkości obiektu serwisowego i ilości urządzeń zawsze proponujemy stałą współpracę z nami w oparciu o umowę serwisową - dodał A. Kuśka. - Klient zyskuje „święty spokój”, bo całościowo dbamy o jego urządzenia. Dodatkowo umowa gwarantuje korzystny rabat na części i robociznę, a także niższe koszty dojazdu.
(ik)
Źródło i fot. WSOP