Dwie niezależne sieci dilerów na rynku francuskim połączyły swoje siły w celu stworzenia nowej grupy zakupowej reprezentującej 650 punktów sprzedaży detalicznej, 500 przedsiębiorców, zatrudniających ponad 4000 pracowników, konsolidujących obrót na poziomie 580 mln euro.
Sieci Point S i Siligom wyznają te same wartości korporacyjne oparte na biznesowej niezależności oraz profesjonalnej obsłudze klientów we wszystkich obszarach produktowych: oponach osobowych, dostawczych, ciężarowych a także przemysłowych. Nowa francuska Grupa, dzięki wzajemnej komplementarności, gwarantuje najlepszy zasięg geograficzny zarówno dla swoich osobowych, jak i ciężarowych klientów flotowych. W obszarze B2B firmy łączą się wyznaczając wspólną politykę zakupową reprezentowaną przez potencjał ponad 2 mln opon.
- Połączenie to, wzmocni niezależność dilerów na rynku francuskim - powiedział Christophe Rollet, dyrektor zarządzający Point S Francja, z-ca prezesa Punkt S Development. - Jest to odpowiedź na konieczność szybkiej konsolidacji, gwarantującej dalszy rozwój naszej sieci. Podpisana umowa jest początkiem do utworzenia silnej niezależnej grupy detalicznej.
(ik)
Źródło: Unigum, fot. Point S