Na zakończonych 17 września targach techniki motoryzacyjnej Automechanika, wśród ponad 4800 wystawców z całego świata zaprezentowało się 167 firm z Polski. Coraz częściej wśród imponujących ekspozycji wyróżniają się stoiska polskich przedsiębiorstw. W tym roku po raz pierwszy w historii targów organizowany jest StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt - konkurs na najciekawsze polskie stoiska.
Finaliści konkursu StandOUT. mogą promować swoje wystąpienie targowe także po zakończeniu imprezy. Konkurs to okazja do promocji marek i produktów poszczególnych wystawców, jak i do promocji polskich branży w ogóle. Plebiscyt odbywa się wirtualnie. W poprzednich 31 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 74 tys. głosów.
Na portalu Exspace umieszczona jest galeria najciekawszych stoisk: http://exspace.pl/contests/show/138. Głosować będzie można w dniach od 26 września do 10 października br. Zdjęcia polskich ekspozycji można zobaczyć też poniżej.
Organizatorem konkursu StandOUT, jest Exspace - portal, którego misją jest wspieranie firm i projektantów w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku. Partnerem wydarzenia są Targi Frankfurt, a patronat medialny nad konkursem objął Przegląd Oponiarski.
Źródło: www.exspace.pl
fot. w galerii: Urszula Kałużna