W ramach nowego serwisu Premio Gumiland kierowcy indywidualni oraz flotowi będą mogli skorzystać z trzech stanowisk do obsługi aut osobowych oraz dwóch do pojazdów ciężarowych. Zakres usług będzie obejmował naprawy związane z tzw. „szybką mechaniką”, a szczególny nacisk zostanie położony na działania związane z ogumieniem. Dodatkowo serwis świadczy usługi mobilne dla samochodów użytkowych w ramach programu TruckForce.
- Otwarcie nowej siedziby to kolejny etap w rozwoju naszego serwisu - powiedziała Monika Wągiel, właścicielka serwisu Premio Gumiland. - Na lubińskim rynku jesteśmy obecni od 16 lat, a od 2014 r. wchodzimy w skład sieci Premio. Naszym wyróżnikiem jest indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta, dzięki czemu kierowcy nam ufają i do nas wracają. Duży nacisk kładziemy na obsługę kobiet, które stanowią coraz większy odsetek naszych klientów i wbrew ogólnie panującym stereotypom z ogromnym zainteresowaniem podchodzą do realizowanych przez nas napraw.
W nowo otwartym serwisie jednocześnie obsługiwane będą samochody osobowe i ciężarowe. Tego rodzaju rozwiązanie umożliwia znaczące rozszerzenie zakresu realizowanych usług, co ma szczególne znaczenie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku serwisów samochodowych.
- W tym momencie kierowcy flotowi stanowią około 35 proc. naszych klientów w przypadku aut osobowych oraz ponad 7 0proc. jeśli chodzi o samochody ciężarowe - powiedział Grzegorz Wągiel, właściciel serwisu w Lubinie. - Liczymy, że otwarcie naszej nowej siedziby sprawi, że nasza oferta spotka się z jeszcze większą przychylnością zarówno ze strony klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.
W uroczystym otwarciu nowej siedziby, które odbyło się 22 września, udział wzięli najważniejsi przedstawiciele sieci w naszym regionie Europy, m.in. Tomasz Drzewiecki (dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę), oraz Nigel Sowerby (dyrektor ds. sprzedaży opon ciężarowych i rozwoju usług Goodyear w regionie EMEA.
- W tym roku sieć Premio obchodzi 10-lecie obecności na polskim rynku - zaznaczył Tomasz Drzewiecki. - Przez ten czas zyskaliśmy zaufanie tysięcy kierowców i obecnie zajmujemy pozycję lidera w segmencie serwisów typu fast-fit. Tak dynamiczny rozwój był możliwy dzięki najwyższym standardom oferowanych usług, wykwalifikowanym pracownikom oraz pełnym pasji franczyzobiorcom, takim jak właściciele Premio Gumiland.
Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła swoją działalność w 1972 r., po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 r. jako Premio Reifen-Service i wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią na niemieckim rynku. Obecnie jest ona dostępna także na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii.
(ik)
Źródło i fot. Premio