2016-09-19

Mann + Hummel się rozwija

 

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2016 r. niemiecki koncern Mann + Hummel osiągnął sprzedaż na poziomie 1,48 mld euro. Dane te nie uwzględniają jednak wyników finansowych dwóch przejętych przez grupę marek: Affinia Filtry WIX oraz Filtron.

Przedstawiciele Mann + Hummel spodziewają się, że nowo przejęte spółki, zwłaszcza Affinia, mogą w przyszłości przynieść spore zyski. Dodając do swojego asortymentu produkty marki WIX Filtry i Filtron, grupa chce wzmocnić swoją obecność w Ameryce Północnej, a także w Europie Środkowej i Wschodniej. Po nabyciu wspomnianych firm, koncern będzie zatrudniał ponad 20 tysięcy pracowników w ponad 70 lokalizacjach na całym świecie.

Firma stawia na nieustanny rozwój, o czym świadczą m.in. plany utworzenia nowoczesnego centrum technologicznego w Ludwigsburgu. Nowy obiekt będzie wyposażony w 430 stacji roboczych, znajdzie się tam też muzeum firmy, a sąsiadujący z nim ośrodek testowy zapewni około 100 stanowisk badawczych. To właśnie tutaj systemy filtracyjne będą poddane testowaniu w najbardziej rygorystyczny sposób, aby zapewnić niezawodność i trwałość.

Na targach Automechanika we Frankfurcie firma zaprezentowała dwa nowe filtry oleju napędowego, które filtrują paliwo trzystopniowo. Podczas wystawy szczególną uwagę zwrócono na filtrację wody, która jest groźna dla układów wtryskowych we współczesnych silnikach.

(ik)

Źródło i fot. Mann + Hummel

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń