Po udanej 3-letniej współpracy Apollo Tyres zawarł globalną umowę sponsorską z klubem piłkarskim Manchester United. Do tej pory firma oferowała wsparcie angielskiemu zespołowi skupiając się na rynku Wielkiej Brytanii oraz Indiach. Nowy kontrakt również został zawarty na kolejne trzy sezony. Jednak teraz współpraca będzie miała zasięg ogólnoświatowy.
Regionalna współpraca producenta z angielskim klubem piłkarskim rozpoczęła się w sierpniu 2013 r. Działania firmy skupiały się na podnoszeniu świadomości marki na kluczowych rynkach, w tym w Indiach, na Bliskim Wschodzie i Azji Południowo-Wschodniej. Działania Apollo nadal będą opierać się na wielokanałowej promocji oraz kampanii pod tytułem „Go the Distance”, która zakłada m.in. budowę boisk piłkarskich przy zastosowaniu gumy ze zużytych opon. Takie obiekty powstały np. w Indiach.
Współpraca z drużyną Manchester United, to dla Apollo nie tylko możliwość umacniania wizerunku marki. Firma zaangażowała się też w dodatkową działalność i wraz z przedstawicielami klubu realizuje projekt dla dzieci i młodzieży dając im szanse na rozwój ich piłkarskich umiejętności. Program realizowany pod szyldem Manchester United Soccer School (MUSS) to m.in. zajęcia dla miłośników piłki nożnej oraz obozy szkoleniowe.
(ik)
Źródło i fot. Apollo Vredestein