Firma Michelin North Americas planuje uruchomić internetową sprzedaż opon marki BFGoodrich. Początkowo ogumienie będzie dostępne za pośrednictwem strony internetowej: bfgoodrichtires.com.
Internetowa sprzedaż opon marki należącej do Michelin wystartuje najpierw w Charlotte - miasto we wschodniej części USA, największe w stanie Karolina Północna. Firma wybrała właśnie taką lokalizację ze względu na bliskie położenie siedziby Michelin North America w Greenville. Dzięki temu pracownicy amerykańskiej centrali będą w stanie lepiej nadzorować cały projekt.
Wprowadzając sprzedaż online, koncern wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz chętniej wybierają zakupy online. Dzięki temu mogą w dowolnym miejscu i czasie złożyć zamówienie na wybrane produkty. Klienci, którzy wybiorą właśnie taką formę zakupu, będą mogli odebrać opony w wybranym punkcie partnerskim koncernu. Michelin liczy na to, że nowa forma sprzedaży pozwoli sprzedawcom opon marki BFGoodrich pozyskać nowych klientów i zwiększyć zyski.
Uruchomienie usługi planowane jest we wrześniu 2016 r. Z czasem firma zamierza poszerzać zasięg sprzedaży online.
(ik)
Źródło: Tire Review, fot. BFGoodrich