Firma Nexen Tire znalazła się na szczycie listy „Global Customer Satisfaction Competency Index 2016” (GCSI) w Korei Południowej. Kolejny rok z rzędu producent został uhonorowany w kategorii opon.
GCSI to system oceniania satysfakcji klientów opracowany przez Global Management Association (GLOMA), który jest nadzorowany przez południowokoreańskie Ministerstwo Handlu, Przemysłu i Energii.
W tym roku badanie opinii klientów przeprowadzono wśród około 100 tys. mieszkańców Korei Południowej. Analizie poddano blisko 183 różnych produktów i usług z dziewięciu sektorów przemysłu, znanych nie tylko na rynku azjatyckim, ale także na innych kontynentach.
Nexen Tire znalazł się na szycie rankingu GCSI w kategorii opon już po raz siódmy. Przedstawiciele koncernu podkreślili, że to duży zaszczyt dla firmy, stanowiący uznanie za wysiłki i wkład jej pracowników w dostarczanie produktów wysokiej jakości.
Oprócz tego firma znalazła się w rankingu J.D. Power Original Equipment Tire Customer Satisfaction Study. W tym zestawieniu w kategorii pojazdów osobowych na 12 marek ogumienia Nexen zajął 4 pozycję.
(ik)
Źródło i fot. Nexen