Niedawno wystartowała nowa kampania społeczna stworzona i przeznaczona dla kierowców. W ramach niej Adam Klimek, znany z TVN Turbo mechanik wspierany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, pokazuje jak bezpiecznie, nie tracąc jakości, czasu i pieniędzy, a nawet gwarancji, serwisować samochody.
W Polsce mamy ponad 19 tys. niezależnych warsztatów, które oferują klientom możliwość bezpiecznej naprawy ich samochodów w rozsądnej cenie. Za sprawą kampanii „Bezpieczny Warsztat” do kierowców dotarł jasny przekaz: nie warto przepłacać, skoro wiele niezależnych stacji serwisowych to doskonale wyposażone warsztaty, stosujące części zamienne podobnej jakości, co w autoryzowanych serwisach. Często są to identyczne produkty, wyprodukowane w tej samej fabryce, na tej samej linii technologicznej, tylko potem oznakowane logo producenta samochodu i zapakowane w inne opakowanie.
- Każdy kierowca chce mieć swojego mechanika, któremu może ufać - powiedział Adam Klimek, ambasador akcji. - Oddając swoje auto do autoryzowanego serwisu nie zawsze czuje się komfortowo. Tymczasem znajomy i zaufany mechanik z niezależnego warsztatu gwarantuje, że samochód zostanie naprawiony dobrze, szybko i tanio. Jako kierowcy wszyscy mamy wybór!
Kierowcy mogą korzystać ze specjalnie stworzonej wyszukiwarki godnych zaufania warsztatów. Na stronie www.bezpiecznywarsztat.pl, portalach tematycznych, Facebooku i YouTube znajdą wiele przydatnych informacji, między innymi te dotyczące unijnych regulacji prawnych umożliwiających naprawę auta w niezależnym warsztacie z zachowaniem pełnej gwarancji.
Kampania społeczna, prowadzona z inicjatywy Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Zamiennych, potrwa do końca lipca.
(ik)
Źródło: Ritf, graf. bezpiecznywarsztat.pl