2016-07-08

BMW liderem klasy premium

 

Setny rok historii BMW Group przyniósł kolejne bardzo dobre wyniki sprzedaży. W pierwszej połowie 2016 r. marka BMW osiągnęła liczbę 5753 rejestracji, co stanowi 30 proc. wzrostu w stosunku do tego samego okresu poprzedniego roku. Marka utrzymała pozycję lidera w segmencie premium.

Dla koncernu najważniejszym sukcesem jest osiągnięcie przez nowe BMW serii 7 pozycji lidera w prestiżowym segmencie limuzyn premium. Do czerwca zarejestrowano 353 egzemplarze tego modelu, co przekłada się na 47 proc. przewagi nad kolejnym konkurentem. BMW serii 7 zostało uznane za najbardziej innowacyjne auto w swojej klasie, m.in. dzięki zastosowaniu takich technologii, jak sterowanie za pomocą gestów, światła laserowe, zdalne parkowanie czy użycie karbonu w konstrukcji. Na  przykładzie tego modelu koncern promuje także możliwości personalizacji oferowane przez manufakturę BMW Individual oraz limitowane wersje specjalne: Master Class lub liczącą tylko 100 sztuk edycję „The Next100 Years” powstałą z okazji stulecia firmy. W kolejnych miesiącach klienci mogą spodziewać się kolejnych wariantów flagowej limuzyny BMW: latem pojawi się wersja hybrydowa plug-in iPerformance oraz najmocniejszy diesel marki rozwijający 400 KM w modelach 750d i 750Ld. Pod koniec roku na szczycie gamy stanie wariant M Performance: BMW M760Li z silnikiem V12 rozwijający moc 610 KM.

Dla marki MINI pierwsze sześć miesięcy tego roku było równie udane. 691 zarejestrowanych sztuk stanowi wzrost o 42 proc. w stosunku do liczby rejestracji w pierwszej połowie 2015 r. W szczycie sezonu jest też BMW Motorrad, które z 791 rejestracjami utrzymuje pozycję lidera w segmencie motocykli pow. 500 cm³, a liczba rejestracji w porównaniu z pierwszą połową ubiegłego roku wzrosła o ponad 11 proc.

- W roku naszego jubileuszu znacznie mocniej niż zazwyczaj podkreślamy, jak ważne jest dla nas patrzenie w  przyszłość - powiedział Paul de Courtois z BMW Group Polska. - Nasze wyniki w Polsce pokazują, że takie podejście przynosi sukces rynkowy. Przed nami ekscytujący czas. BMW Group ogłosiło nową strategię Number One>Next obejmującą kierunki działania do roku 2025 i odpowiadającą na zmieniające się oblicze motoryzacji. Jestem szczególnie dumny z pozycji osiągniętej przez BMW serii 7, ponieważ to właśnie w klasie limuzyn premium objawia się przewaga technologiczna i designerska producentów. W takich autach firmy pokazują na co je stać. Cieszę się, że polscy klienci doceniają innowacyjność BMW serii 7.

(ik)

Źródło i fot. BMW Group

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń