Mija kolejny rok realizacji programu lojalnościowego Klub Partnerów Shell Helix. Udoskonalony w 2013 r. system, od trzech lat stale powiększa grono niezależnych warsztatów samochodowych, współpracujących z marką Shell.
- Klub Partnerów Shell Helix istnieje już od 2002 roku - powiedziała Ewa Wieremiejczuk, menadżer marketingu Shell Polska. - Trzy lata temu rozwinęliśmy i udoskonaliliśmy formułę programu, tak by był bardziej przyjazny, odpowiadał potrzebom jego członków i spełniał ich oczekiwania. Efekt wprowadzonych zmian to wzrost świadomości marki Shell Helix wśród niezależnych warsztatów oraz kolejni członkowie klubu.
Modyfikacja programu była konsekwencją dynamicznego rozwoju marki i chęci zapewnienia klientom jeszcze większej wygody, funkcjonalności oraz dodatkowych korzyści. Po przeprowadzeniu ankiet wśród 60 losowo wybranych właścicieli warsztatów samochodowych należących do klubu, wprowadzono zmiany pozytywnie przyjęte przez dotychczasowych i nowych uczestników programu lojalnościowego. Jednymi z najlepiej ocenianych elementów programu jest korzystny przelicznik punktowy za zakup olejów silnikowych Shell Helix oraz bogata lista premiowanych produktów. Dzięki temu członkowie klubu z każdym zamówieniem są bliżej zdobycia upragnionej nagrody. Pozytywne oceny uzyskuje również intuicyjny w obsłudze i przejrzysty interface użytkownika, który zapewnia dostęp do historii zakupów, katalogu upominków, salda punktów czy informacji o zamawianych nagrodach.
Program Klub Partnerów Shell Helix przeznaczony jest dla niezależnych warsztatów samochodowych, w których oleje silnikowe Shell stanowią 70 proc. sprzedaży. Aby zostać jego członkiem wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.shellhelix.pl, wyrazić zgodę na przestrzeganie zasad dotyczących członków klubu oraz dokonać zakupów produktów u Strategicznego Dystrybutora Shell. Każdy zakup honorowany jest punktami, które można wymieniać na nagrody z katalogu online. W ofercie znajduje się tysiące prezentów z różnych kategorii: wyposażenie warsztatu, sprzęt komputerowy i RTV, dom i ogród, motoryzacja, zdrowie i uroda, biżuteria, wina, artykuły dziecięce oraz gadżety firmowe producenta olejów.
(ik)
Źródło: Contrust, fot. Shell