Producent olejów z Wielkiej Brytanii optymalizuje swoje działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Poprzez zmiany w systemie dystrybucji marka Castrol chce zaoferować lepszą obsługę klientów i większą dostępność produktów.
Region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Węgry jest wciąż rosnącym i ważnym rynkiem dla producenta. Zmiany systemu dystrybucji spowodują, że autoryzowani dystrybutorzy będą wspólnie z Castrolem zacieśniać relacje z klientami, podnosić jakość usług i zwiększać udziały w rynku. Firma koncentruje się obecnie na współpracy z mniejszą liczbą dużych autoryzowanych partnerów.
- Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów - powiedział Sławomir Radoń, dyrektor sprzedaży Castrol w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. - Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty „ekosystem Castrol”, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług.
Partnerzy firmy zostali wybrani w taki sposób, aby sprostać oczekiwaniom klientów i specyfice każdego z rynków. Poniżej prezentujemy listę autoryzowanych dystrybutorów marki Castrol w Polsce:
(ik)
Źródło i fot. Castrol