2016-06-14

Piwna firma w Formule 1

 

Firmy Heineken i Formula One Management (FOM) osiągnęły porozumienie, w wyniku którego Heineken zostanie Globalnym Partnerem Formuły 1® (F1®). To niezwykle ważne partnerstwo rozpocznie się w tym roku podczas imprezy o nowej nazwie Formula 1 GRAN Premio Heineken D’Italia 2016, na torze Monza i będzie kontynuowane przez kolejne sezony.

Począwszy od sezonu 2017 Heineken zostanie partnerem tytularnym trzech imprez Grand Prix (GP) Formuły 1. Marka będzie także obecna podczas kilku dodatkowych wydarzeń wybranych przez firmę Heineken i FOM. Heineken będzie wyłącznym globalnym partnerem piwnym Formuły 1 i będzie także miał prawo do sprzedaży swoich produktów, działań aktywacyjnych i obecności podczas większości wydarzeń związanych z Mistrzostwami Świata F1 FIA™. Logo marki nie będzie natomiast widoczne na żadnych pojazdach F1.

fot. www.formula1.com

W ramach współpracy, Heineken przygotuje kampanię „Jeżeli prowadzisz, nigdy nie pij” (ang: „If You Drive, Never Drink”). Do działań w ramach kampanii należeć będą: oznakowanie toru F1 logo marki, reklamy telewizyjne, działania w internecie, wydarzenia i imprezy organizowane dla fanów marki i F1 oraz dedykowane działania PR, a także działania aktywacyjne na opakowaniach i w punktach sprzedaży. David Coulthard i Sir Jackie Stewart zostaną ambasadorami tych kampanii.

Nowa kampania wykorzysta wieloletnie doświadczenie marki Heineken w promowaniu idei odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Marka inwestuje 10 proc. swoich globalnych wydatków na reklamę na kampanie wspierające odpowiedzialną konsumpcję takie, jak Moderate Drinkers Wanted czy Dance More Drink Slow. Przekaz ten jest także intensywnie komunikowany poprzez platformy sponsoringu takie, jak Liga Mistrzów UEFA czy Mistrzostwa Świata w Rugby, podczas których poświęcana jest mu jedna trzecia reklam na bandach wokół boiska. Ideę tą, marka propaguje także podczas różnych festiwali i wydarzeń muzycznych na całym świecie. W samym 2015 r., komunikacja ta była widoczna na ponad ośmiu milionach butelek i puszek.

(ik)

Źródło: 24/7Communication

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń