Goodyear skonstruował nową oponę Off-The-Road (OTR) TL-4A w rozmiarze 33.25R29 do nowej wywrotki przegubowej Volvo A60H - największego tego rodzaju pojazdu w ofercie marki. Obie firmy wspólnie opracowały i wyprodukowały opony OTR przeznaczone specjalnie do nowej klasy 60-tonowych wywrotek przegubowych, aby zaspokoić rosnący popyt klientów na pojazdy o większej nośności.
W efekcie współpracy powstała zupełnie nowa opona Goodyear TL-4A w rozmiarze 33.25R29. Bazą dla nowego produktu była odnosząca sukcesy opona TL-3A+. Inżynierowie amerykańskiego koncernu zadbali o to, by TL-4A oferowała zoptymalizowaną trakcję przednią i boczną, a także najwyższy komfort jazdy. Niekierunkowy bieżnik wyróżnia się szerokim obszarem styku zapewniającym maksymalny kontakt z nawierzchnią, jak również doskonałą stabilność i właściwości samoczyszczące. Najważniejszymi cechami wyróżniającymi nową oponę OTR są zoptymalizowany koszt w przeliczeniu na godzinę pracy, dostosowanie do nowej 60-tonowej wywrotki przegubowej Volvo o udźwigu 55 ton oraz odporność na poślizg na poziomie E-4.
- Opracowanie ogumienia TL-4A w rozmiarze 33.25R29 do nowej wywrotki przegubowej Volvo A60H jest doskonałym przykładem innowacyjnej współpracy, której rezultatem jest osiągnięcie wspólnego celu - zaspokojenia potrzeb klientów w branży OTR i wsparcie dla redukcji kosztów operacyjnych - powiedział Octavian Velcan, dyrektor zarządzający działu opon OTR Goodyear w regionie EMEA. - Nowa klasa przegubowych wywrotek spełnia oczekiwani operatorów, którzy potrzebują maksymalnej nośności. Nasza specjalnie opracowana opona Goodyear TL-4A OTR pozwala maksymalizować sprawność tego rodzaju pojazdów.
Nowa opona Off-The-Road (OTR) TL-4A w rozmiarze 33.25R29 jest teraz dostępna jako wyposażenie fabryczne nowej wywrotki przegubowej Volvo A60H o nośności 55 ton.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear