2016-06-10

Plany Michelin na przyszłość

 

Na początku czerwca br. producent opon zorganizował w Centrum Technologicznym w Ladoux, we Francji spotkanie pod nazwą Investor and Analyst Day. Podczas prezentacji zostały przedstawione plany oraz strategia Michelin na najbliższe lata. Swoje wystąpienie miał m.in. Jean-Dominique Senard, dyrektor zarządzający Grupy Michelin.

Strategia koncernu w niedalekiej przyszłości będzie koncentrować się na kilku głównych obszarach. Pierwszym z nich jest zdolność firmy do tworzenia innowacyjnych produktów, które będą odpowiadać zmieniającym się potrzebom klientów. Celem Michelin jest zwiększenie sprzedaży opon o 20 proc. do 2020 r. Kolejnym obszarem działań są usługi. Koncern chce zaoferować nowe rozwiązania dla efektywnej mobilności, i tym samym zwiększyć przychody w tym zakresie. Michelin stawia także na innowacyjne rozwiązania i zastosowanie zaawansowanych technologicznie materiałów (opartych m.in. na elastomerach). W ten sposób koncern chce dostarczyć nowoczesne, a jednocześnie zróżnicowane produkty i umacniać swoją pozycję jako innowacyjnego przedsiębiorstwa.

Aby móc zrealizować założone plany, koncern planuje usprawnić struktury i procesy organizacyjne oraz wykorzystać najnowsze rozwiązania cyfrowe, skupiając się przy tym zarówno na kompetencjach swoich pracowników, jak i zadowoleniu klientów.

(ik)

Źródło i fot. Michelin

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń