2016-06-08

Najlepsze serwisy Conti360°

 

Continental już po raz ósmy przygotował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich, należących do sieci Conti360° Fleet Services. Firmy zostały wyróżnione za wysoki standard usług, profesjonalizm i obsługę klienta.

Eksperci firmy Continental na podstawie corocznego audytu przeprowadzonego wśród klientów flotowych należących do programu oraz w oparciu o wyniki oceny współpracy warsztatów z klientami, wyłaniają najlepsze serwisy oponiarskie w poszczególnych regionach handlowych Polski. W tym roku wybrano punkty, które wykazały się sprawną i profesjonalną obsługą, szybkością realizacji zleceń a także wyróżniły się zaangażowaniem w rozwiązywaniu niestandardowych problemów klientów flotowych.

Wśród tegorocznych laureatów znalazło się pięć serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce. Tytuł Serwis Roku 2015 Sieci Conti360° otrzymały firmy:

  • Marek i Marek - region południowo-zachodni
  • Serwis Opon I Mechanika BestDrive Gumlop - region południowo-wschodni
  • BestDrive Auto Expert - region północno-zachodni
  • Gas Truck - region centralny
  • Ryszard Korzonek - region południowo-wschodni.

Koncern wyróżnił także partnerów serwisowych, którzy nie tylko aktywnie wspierają rozwój sieci Conti360° Fleet Services, ale również w istotny sposób przyczyniają się do podnoszenia jakości obsługi, wyróżniają się sumiennością, lojalnością, przestrzeganiem zasad kultury i profesjonalizmem w relacjach z klientami. Wyróżnienia Fair Play otrzymali:

  • Walmar-Drażba - region północno-wschodni
  • Citronex - region południowo-zachodni
  • Boma - region południowo-wschodni.

Wyróżnienia otrzymały także najlepsze serwisy, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360° Fleet Services. Nagrodę za Debiut Roku przyznano:

  • DBK Sp. z o.o., oddział w Szczecinie - region północno-zachodni
  • Bracia-Gum Sławomir Kosiorek - region centralny.

O Conti360°

Program Conti360° Fleet Services złożony jest z pięciu modułów, dzięki czemu floty mogą dopasować zasięg i przedmiot usług do swoich potrzeb. Usługa ContiFitmentService™ oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, natomiast ContiCasingManagement™ umożliwia zarządzenia zużytymi oponami, a ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie. Ostatni moduł, ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności. Program dostępny jest obecnie w 27 krajach europejskich.

(ik)

Źródło i fot. ConTrust Communication

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń