Continental już po raz ósmy przygotował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich, należących do sieci Conti360° Fleet Services. Firmy zostały wyróżnione za wysoki standard usług, profesjonalizm i obsługę klienta.
Eksperci firmy Continental na podstawie corocznego audytu przeprowadzonego wśród klientów flotowych należących do programu oraz w oparciu o wyniki oceny współpracy warsztatów z klientami, wyłaniają najlepsze serwisy oponiarskie w poszczególnych regionach handlowych Polski. W tym roku wybrano punkty, które wykazały się sprawną i profesjonalną obsługą, szybkością realizacji zleceń a także wyróżniły się zaangażowaniem w rozwiązywaniu niestandardowych problemów klientów flotowych.
Wśród tegorocznych laureatów znalazło się pięć serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce. Tytuł Serwis Roku 2015 Sieci Conti360° otrzymały firmy:
Koncern wyróżnił także partnerów serwisowych, którzy nie tylko aktywnie wspierają rozwój sieci Conti360° Fleet Services, ale również w istotny sposób przyczyniają się do podnoszenia jakości obsługi, wyróżniają się sumiennością, lojalnością, przestrzeganiem zasad kultury i profesjonalizmem w relacjach z klientami. Wyróżnienia Fair Play otrzymali:
Wyróżnienia otrzymały także najlepsze serwisy, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360° Fleet Services. Nagrodę za Debiut Roku przyznano:
O Conti360°
Program Conti360° Fleet Services złożony jest z pięciu modułów, dzięki czemu floty mogą dopasować zasięg i przedmiot usług do swoich potrzeb. Usługa ContiFitmentService™ oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, natomiast ContiCasingManagement™ umożliwia zarządzenia zużytymi oponami, a ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie. Ostatni moduł, ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności. Program dostępny jest obecnie w 27 krajach europejskich.
(ik)
Źródło i fot. ConTrust Communication