W BRANŻY: Magazynuj zgodnie z procedurami

Serwisanci powinni przyswoić sobie zasady ETRMA

 

Stowarzyszenie producentów opon w całej Europie rozpoczęło 23 maja kampanię TyreAWARE. Projekt ten ma na celu podniesienie świadomości o najlepszych praktykach i procedurach dbania o opony, ich przechowywania oraz trwałości użytkowej i jest skierowany do sprzedawców opon, kierowców i instytucji zajmujących się bezpieczeństwem ruchu.

Kampania TyreAWARE opracowana została we współpracy z Europejskim Stowarzyszeniem Producentów Opon i Gumy (ETRMA) i jej członkami. Materiały zebrano i przetłumaczono na 14 języków europejskich i są dostępne do bezpłatnego pobrania na portalu (www.tyreaware.org).

Osoby odwiedzające tę stronę mogą sprawdzić swoją wiedzę na temat najlepszych praktyk dbania o opony rozwiązując quiz TyreAWARE (dostępny obecnie w języku angielskim).   

Podobnie jak w przypadku kampanii informacyjnej Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego o oznaczeniach na oponach albo kampanii „Pamiętaj o oponach”, ważnym celem TyreAWARE jest podniesienie wiedzy kierowców i ogólnej świadomości na temat opon.

Obszerne materiały obejmują wiedzę i porady dotyczące przechowywania opon, ich zakupu, konserwacji i trwałości użytkowej. Na stronie dostępne są także wybrane filmy wyjaśniające, kiedy należy wymieniać opony, znaczenie monitorowania prawidłowego ich napompowania. oraz zmiany opon na zimowe.

- Wierzę, że ta kampania będzie kolejnym krokiem w dotarciu do jak najszerszej grupy użytkowników i pomoże nam w zwiększaniu ich świadomości o różnych aspektach użytkowania opon. Dzięki materiałom przygotowanym na potrzeby kampanii możemy w łatwy sposób dotrzeć do przydatnych informacji - informuje Jacek Pryczek, prezes zarządu PZPO.

- Każdy kierowca i serwisant powinien mieć w głowie prezentowane informacje. Opony są często drugim najszybciej obracającym się elementem w samochodzie. Dla własnego bezpieczeństwa nauczmy się o nie dbać - dodaje Piotr Sarnecki, dyrektor generalny PZPO.

- Opony są produktem złożonym i wysoce zaawansowanym technologicznie, a także jedynym elementem łączącym pojazd z drogą - wskazuje Fazilet Cinaralp, sekretarz generalny ETRMA. - Postępowanie zgodnie z informacjami i zaleceniami przekazanymi podczas kampanii spowoduje zwiększenie bezpieczeństwa i trwałości opon, wpłynie na mniejsze zużycie paliwa i redukcję emisji CO2, a także sprawi, że będą mniej głośne.

Opr. (seg)

Zobacz cały numer PO 6/135 (Czerwiec 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń