Deldo uruchomiło nową stronę internetową, której nowoczesny wygląd odzwierciedla przyszłość firmy. Poprzez odświeżoną witrynę hurtownia opon chce nawiązać także do swojej wieloletniej tradycji w branży ogumienia.
Firma Deldo Autobanden N.V. została założona przez małżeństwo Josa Delcroix i Pauli Donkers w 1973 r. Przedsiębiorstwo zlokalizowane w Antwerpii (Belgia) od początku zajmowało się sprzedażą opon innych producentów i rozwijaniem swojej sieci dystrybucyjnej nie tylko w krajach Beneluksu, ale i w całej Europie. Obecnie firma znana jest na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie. Belgijska firma utrzymuje współpracę z ponad 30 renomowanymi markami opon, jak choćby Bridgestone, Continental, Michelin, Pirelli, Goodyear czy Dunlop, ale w swoim portfolio posiada również marki własne, jak Minerva i Fortuna.
Zmodyfikowana strona internetowa firmy posiada zupełnie nową identyfikację wizualną, w tym przeprojektowane logo z nowym hasłem: "Jesteśmy oponami". Choć może użytkownikom wydaje się, że nie są to duże zmiany, to dla firmy mają one istotne znaczenie. Nowa tożsamość prezentuje w najlepszy sposób, co oznacza Deldo i dokąd dąży. Nowa strona jest w pełni elastyczna, działa na urządzeniach mobilnych i zapewnia przyjazny dla użytkownika interfejs. Witryna www.deldo.com jest obecnie dostępna w pięciu językach, ale z czasem firma będzie dodawać kolejne wersje językowe.
(ik)
Źródło i graf. Deldo