Trelleborg poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych, aby zapewnić dodatkową możliwość kontaktu z przedstawicielami i profesjonalistami branży rolniczej. W tym celu koncern uruchomił TrelleborgAgri Instagram.
Zachęcanie osób z całej branży rolniczej, by udostępniać na Instagramie swoje najlepsze zdjęcia opon i kół Trelleborg podczas pracy w polu i w lesie, służyć będzie jako źródło inspiracji dla tych, którzy chcą bardziej efektywnie i wydajniej prowadzić swoją działalność.
- Nowoczesne rolnictwo wymaga od profesjonalistów rolnictwa, by produkowali więcej mniejszym kosztem i szybciej niż kiedykolwiek - powiedział Roberto Angelucci, menadżer marketingu cyfrowego w Trelleborg Wheel Systems. - Mając to na uwadze, bezpośredniość przekazu w mediach społecznościowych zapewni nam idealną platformę do łączenia się z coraz większą liczbą specjalistów rolnictwa z całego świata. Po zainwestowaniu czasu i znacznych zasobów w rozwijanie silnej obecności Trelleborg w wielu najbardziej popularnych mediach społecznościowych, decyzja o poszerzeniu naszego zasięgu o Instagram, coraz bardziej popularnej platformy w przemyśle rolnym, była prosta.
Szwedzki koncern jest już obecny na Twitterze, Facebooku, LinkedIn, YouTube’ie oraz w serwisie Flickr. Każdy kanał pozwala Trelleborgowi podzielić się najnowszymi narzędziami, rozwiązaniami i usługami, a także szczegółowymi informacjami na temat akcji, wystaw i wydarzeń, takich jak Road Show oraz interakcji z klientami we wszystkich zakątkach globu.
Po sukcesie prezentacji w ramach Trelleborg Road Show 2015, pokazujących w jaki sposób profesjonaliści rolnictwa mogą jak najwięcej uzyskać z ich sprzętu i zadbać o przyszłość swojej działalności, koncern uruchomił Road Show 2016 z jeszcze większą ilością przystanków w Azji, Afryce i w Europie.
(ik)
Źródło i fot. Trelleborg